haghiri mokhber

آیا محمدرضا حقیری قزوینی یک مخبر است؟

پاسخ به این سوال مخصوصا تو این شرایط فعلی که من درگیر مستندنگاری مباحث #طرح_صیانت هستم، کمی سخت و دشوار است، فعلا ترجیح می‌دهم صحبتی نکنم، چون مستندات این مطلب خودشان گویای همه چیز هستند. پس قضاوت با خودتان است و آنچه منتشر می‌کنم تنها بخاطر دفاع از خودم می‌باشد.

ابتدا از اینجا شروع شد..

https://twitter.com/muhammadrezahgh/status/1451951770943598595
https://twitter.com/muhammadrezahgh/status/1451951770943598595

دعوت به مناظره

پاسخ محمدرضا حقیری قزوینی

mokhber block

برای اثبات کامل این موضوع من مستندات فراوانی در اختیار دارم، که متاسفانه به دلیل ریسک‌های جدی و متعددی که وجود دارند فعلا به هیچ عنوان صلاح نمی‌بینم آنها را فقط به این خاطر(یعنی رسوا کردن محمدرضا حقیری) منتشر سازم. مگر آنکه جناب آقای محمدرضا حقیری قزوینی حاضر شوند در دفاع از خودشان در یک مناظره دو نفره آنلاین حضور پیدا کرده و از خودش دفاع کند، همانگونه که ادعایش را دارد😉.

به همین خاطر اینجانب و بدین طریق به اطلاع این مخبر شارلاتان می‌رسانم: احیانا اگر به هر دلیلی ایشان به این مباحثی که منتشر ساختم اعتراضی دارند و یا آنها را خلاف واقعیت می‌دانند، یادآوری کنم که پیشنهاد مناظره اینجانب تا زمان حیاتشان معتبر و پابرجا است.

لذا هر زمان که ایشان وجود و شرافت لازم را در خودش پیدا کرد که بیاید و از خودش دفاع کند! قادر است پیشنهاد مناظره بنده را بپذیرد و اعلام آمادگی نمایند و البته عدم قبول این پیشنهاد هم یک معنا دارد و این این است که ایشان خودش همه این مباحث را قبول دارد و تایید می‌کند که رسما یک آدم‌فروش پست و یک مخبر می‌باشند.

قضاوت با شما

قدم اول: گذری بر روی سکه

ابتدا به طرز تفکر و نوع نگاه، رفتار و عملکرد این مخبر خوب دقت کنید!

Devils Idea2
Devils Idea1
کارشناس مکتب ساتانیسم(شیطان‌پرستی)

قدم دوم: نگاهی به پشت سکه

حال از زبان خودش بشنوید و ببینید که این جانور دوپا دقیقا چه کارهٔ مملکت است!

99 work for 3pag
who is mokhber
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند! چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند😉

قدم سوم: روشنگری با تعریف یک خاطره

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ شخصی به نام محمد در تلگرام به من پیام داد. از همان ابتدا یهویی سر صحبتش را با بهداد اسفهبد آغاز کرد، بعد فاز نصایح برادران برداشت و خیلی تابلو سر صحبت را به دانیال بهزادی وصل کرد و سعی داشت که به من القا کند که آره من طرف تو هستم. دقیقا در اواسط این گفتگو بود که مثل روز روشن شد که پشت این اکانت کسی نیست بجز این مخبر! در اصل آمده بود از من اتویی بگیرد و برود.

آخه خیلی آهسته و هدفمند بحث‌ها را به سمت مباحث اعتقادی و مذهبی کشاند و این حرکتش دیگه خیلی تابلو بود، یعنی مثل روز مشخص بود که این شخص آمده بود که با زیر فشار گذاشتن من، فقط قصد این رو دارد که بفهمد آیا من مسلمانم یا یکی مثل محمدرضا حقیری کافر[+] و مرتد[+] و شیطان‌پرست[+] و …؟! اگر باور ندارید خودتان می‌توانید آرشیو این مکالمه را اینجا مطالعه کنید.😁.

mokhber rant
لینک آرشیو این گفتگو | با نمایندگان پشت طرح صیانت آقایان مرتضی آقاتهرانی و نصرالله پژمانفر بیشتر آشنا شوید.

بگذریم و بریم سر اصل موضوع! خب همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دقیقا در اواسط گفتگو بود که ایشان به من پیشنهاد یک رانت مثلا جذاب داد تا مثلا من امیدوار بشم که می‌توانم با کمک این رانت مجددا زندگی‌ام را که اتفاقا توسط خودشان (تیم بتنا) نابود شده بود را از نو احیا بسازم.

پیشنهادی که در دل خودش(منظورم نوع ادبیاتی است که بکار گرفته بود) یک سوتی بحال و عجیب و البته یک گاف نهفته بسیار بزرگ داشت. در ویدیو زیر برایتان توضیحش دادم😁.

البته این پیشنهاد به نوعی تکراری بود چون قبل‌تر از ایشان مصطفی آهنگرها[+] البته به نوعی دیگر اما با همین موضوع مشترک یعنی فونت فارسی به من پیشنهاداتی داده بودند. ظاهرا این نادان‌های ابله پیش خودشان فکر می‌کردند که به این بهانه قادرند مرا کمی نرم کرده و با دادن وعده بُزک نمیر بهار میاد، می‌توانند بنده را خر کنند.

به تمامی کسانی که در فضای کار اشتراکی زاویه مشغول فعالیت هستند هشدار می‌دهم مواظب نزدیک شدن این شخص باشید گویا مدتی است که این مخبر در این مکان دارد روی یک استارتاپ کار می‌کند.

فکر می‌کنم همین قدر توضیحات برای این موضوع کافی باشد، پیشنهاد می‌کنم به مستندات زیر هم نگاهی بیندازید😉.

am5
mokhber01
لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/ryn7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *