جبهه پایداری، سیدعباس مرادی

گزارش روزانه|۲۸شهریور۱۴۰۰|پاسخ به تهدید سیدعباس مرادی

مستندات مرتبط:

مستندات تکمیلی:

در ابتدا بهتر است شما را با تعریف «نئو بسیجی‌های ولایت‌معاش سوپرانقلابی» آشنا کنم:

  • نئو: یعنی گند زدن به یک ارزش؛ مثل نئو آتئیست‌ها که همچون نئو بسیجی‌ها که در برخی از ارزش‌های فرهنگی که دارند متعصب و افراط‌گر هستند.
  • ولایت‌معاش: ولایت معاش به کسانی گفته می‌شود که با ولایت و نامِ ولی، کاسبی می‌کند یا با هزینه کردن ولایت و رهبری سعی می‌کنند به منافع و اهداف شخصی خود سریع‌تر دست پیدا کند. دقیقا برعکس یک ولایت‌مدار واقعی که حاضر است کاسبی‌اش را فدای ولایت و رهبری‌اش کند.
  • سوپرانقلابی: همان افراد متصل به جریان تحریف هستند، نفوذی‌هایی که انقلاب‌ها و آرمان‌ها رو به زوال و نابودی می‌کشانند، دقیقا در مسیر خواسته‌های اسرائیل.

خب! حال که با تعریف کامل «نئو بسیجی‌های ولایت‌معاش سوپرانقلابی» آشنا شدید، دیگه وقت آن رسیده که شما را از نزدیک با یک نمونه از خوب‌هاشون آشنا کنم. این شما و این سیدعباس مرادی:

am0
این تقیه حرام است

تقیه حرام در صورتی است که حصول ضرر در آینده نزدیک یا به طور کلی منتفی است یا کاربرد تقیه موجب ریخته شدن خون بی‌گناهی گردد یا به فساد دین، تزلزل ارکان اسلام و تقویت کفر بینجامد و نیز وجود هر مصلحتی که در نظر شارع مهم‌تر از حفظ جان، مال و آبرو باشد

lebas shakhsi
Political bully

سید‌عباس مرادی! این مهندس رانتی[+ و +] و سهمیه‌ای[+]! «اینترنت آزاد» یا اینترنت بدون پالایش و فیلترینگ را در بعنوان یکی از اقسام VPN می‌شناسد. این نخبه فرهنگی معتقد است که فیلترینگ باعث حفظ حاکمیت ایران شده و می‌شود، لذا به همین دلیل او و همکارانش قصد دارند طرح وی‌پی‌ان قانونی یا وی‌پی‌ان طبقاتی و احراز هویت‌ شده را بزودی رونمایی بکنند تا بتوانند اینگونه مثلا از حقوق کاربران فضای مجازی در شبکه ملی اطلاعات صیانت نمایند.

بر اساس شواهد و قرائن بدست آمده متاسفانه اینگونه بنظر می‌رسد که سید عباس مرادی تخصص خودش را در فلسفه حکمرانی با عوام‌فریبی و آدرس غلط دادن به مردم را نزد اساتیدی همچون نصراله پژمان‌فر و مرتضی آقاتهرانی فرا گرفته است. واین نکته بسیار بسیار مهمی است که پیشنهاد می‌کنم حتما حتما این اسامی را خوب به حافظه خود بسپارید، چون این تازه اول داستان است… 😉.

Why AghaTehrani
👈 این ویدیو نسخه پیش‌نمایش است و بطور موقت منتشر شده است 👉
👈 این ویدیو نسخه پیش‌نمایش است و بطور موقت منتشر شده است 👉

توصیه :

وقتی یک فرد برای دستیابی به قدرت سیاسی حاضر می‌شود به هر نوع عمل قانونی و غیرقانونی اقدام کند و یا به رفتارهای اخلاقی و غیراخلاقی متوسل شود، بدون هرگونه شک و تردید بدانید که آن فرد یک انسان بسیار خطرناک است. البته نه تنها برای شما، بلکه برای کل جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید خطرناک می‌باشند. لذا به شما توصیه می‌کنم نسبت به اینگونه افراد لطفا بی‌تفاوت نباشید! درضمن اختیار حکمرانی کردن بر خود و جامعه‌تان را هم به دست این افراد نسپرید!

Angle Paydari

لطفا از
«نئو بسیجی‌های ولایت‌معاش سوپر انقلابی»
کورکورانه حمایت نکنید!

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/z3y7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *