امیر رشیدی: دعوت به گفتگو/ایفای نقش در حملات قلدری سایبری

معرفی مخاطب:

مخاطب اصلی این مطلب جناب آقای «امیر رشیدی» است. ایشان یکی از فعالان حقوق بشر و از کارشناسان شناخته شده و مطرح حوزه حقوق دیجیتال، امنیت و حریم خصوصی در اینترنت هستند. جهت آشنایی بیشتر با ایشان کافیست به به پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی توییتر، لینکدین ایشان مراجعه کنید.

مقدمه: شرحی بر آنچه که گذشت…

تقریبا شش‌ماه پیش در مورخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، من یک مطلب کاملا مهندسی شده منتشر کردم. این مطلب در حقیقت یک تله مهندسی اجتماعی بود که دارای عنوان و محتوای حساسی در آن استفاده کرده بودم چون می‌دانستم که این مطلب مورد توجه اوباشگران قرار می‌گیرد و از آن برای تخریب و لجن‌مال کردنم در یک حمله قلدری سایبری دیگر، ازش استفاده خواهند کرد. تله‌ای که قبلا هم آنرا اجرای کرده بودم و توانستم بهداد اسفهبد را گمراه کنم و به عبارتی او را لختش کنم:

جزییاتی از گذشته و حمله اول
(بازداشت بهداد اسفهبد توسط اطلاعات سپاه)

Haghiri Fahmide!
attack me full
الهام قمری از سال۹۵ بطور مداوم مشغول لجن‌پراکنی بر علیه من بود
familiy cyberbully
این زن و شوهر را از عوامل اصلی شکل‌گیری حمله قلدری سایبری بزرگی بودند که سر قضیه بهداد اسفند بوجود آمد.
attack for rant full

همانطور که انتظارش را داشتم سرانجام در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ سردسته‌های مطرح اوباشگران لاگ تهران، یعنی همین افرادی که در اصل آبرو و حیثتم را برای دفاع و حمایت از چند رانت‌خور به بازی گرفتند و نابود کردن، همان‌هایی که قاتلین روح و روانم هستند و بهم روانی می‌گویند! آخرش مجبور شدند از مطلب من برای سرکوب کردنم بهره بجویند و به بهانه کودک‌آزاری بر علیه‌ام حمله‌ای نسبتا بزرگی از نوع قلدری سایبری در توییتر برایم ترتیب دهند.

ویدیو معرفی استاد طوفان:گوشه‌ای از ۷ سال ترول، تخریب، هوچیگری و قلدری سایبری توسط اعضای یک قبیله
attack bita1
attack bita2

همه چیز طبق برنامه‌ریزی که کرده بودم پیش رفت بجز یک مورد که باعث تعجبم شد و اون واکنش عجیب جناب آقای امیر رشیدی بود. به همین خاطر مجبور شدم حملات گذشته را مورد بازنگری قرار بدم و یک تحلیل دیگر انجام بدم وآنجا بود که دیدم دو حمله قلدری سایبری بزرگی که بر علیه من شکل گرفتند، امیر رشیدی یکسری رفتار غیرعادی و کاملا متناقض با شناختی که ازش داشتم از خودش بروز داده است.

rashidi attack
بر اساس چه مدارک و اسنادی ایشان کشف کرده‌اند که من ادعای مبارزه برای آزادی و مخالفت با اینترنت ملی دارم؟ .گرفتار اینا شدی! یعنی کیا؟!!!

همین موضوع باعث شد که کمی به ایشان مشکوک بشم. به همین دلیل اینبار توییت‌هاشون رو مورد تجزیه و تحلیل قرار دادم و خب به یکسری نتایج جالب دست پیدا کردم. اما چون بنده مثل ایشان اهل قضاوت‌های سطحی و نسخه پیچی برای دیگران نیستم، قبل از قضاوت نهایی‌ام می‌خواهم با مطرح کردن چند سوال ساده خدمت ایشان بتونم از نتایجی که بدست آوردم، اطمینان کامل حاصل کنم. لذا تصمیم گرفتم ایشان را بصورت رسمی به یک گفتگوی لایو دوستانه دعوت کنم😉.

دعوت به گفتگو

جناب امیرخان رشیدی!
در صورت تمایل به پذیرفتن این دعوت، لطفا نظر خودتان را در بخش کامنت این مطلب یا زیر توئیت اطلاع‌رسانی اعلام نمایید تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.
باتشکر

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/cvy4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *