mehdi amiri

توضیحات معاون مدیرکل نظارت بر فضای مجازی درباره آینده فیلترینگ اینترنت در ایران

طرح صیانت:

طرحی در مجلس در جریان است که از آن به «صیانت از فضای مجازی» تعبیر می‌شود. متاسفانه این طرح برخلاف تظاهرات و ادعاهایی که دارد و توجیهاتی که حامیانش درباره آن بیان می‌کنند، به هیچ عنوان بدنبال صیانت از جامعه و مقابله با فساد و سالم‌سازی فضای مجازی نیست!

طرح خیانت است:

در حقیقت این طرح بدنبال پیاده‌سازی و اعمال یک سیستم پیچیده دیکتاتوری رسانه‌ای در کشور است، سیستمی که گردش آزاد اطلاعات را هدف گرفته و با یکدست‌سازی سیاسی، تجمیع مطلق قدرت، نفی نظارت عرصه عمومی می‌خواهد فضای مصون‌سازی قانون‌شکنان و باز گذاشتن دست آمران و عاملان در ساختارهای فاسد کشور را تامین، تضمین و محیا بسازد.

طرح صیانت: برنامه‌های آینده فیلترینگ اینترنت در ایران

در توییتر از من سوال شد: جناب شما که این قضایا رو دنبال می‌کنید، حدس می‌زنید آینده که طرح صیانت و اینترنت ایران با این اوضاع چطور بشه؟ ممکنه صیانت و به انجام برسانند و اینترنت قطع بشود؟

برای پاسخ به این سوال که طرح صیانت چه ارتباطی با برنامه‌های آینده فیلترینگ اینترنت در ایران دارد و قرار است چه بلایی سرمان بیاورند، پیشنهاد می‌کنم کمی وقت بگذارید و بنشینید پای صحبت‌های مهندس مهدی امیری، معاون مدیرکل نظارت بر فضای مجازی دادستانی کل کشور و رئیس اداره نظارت دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تا خودتان بشنوید که ایشان در برنامه مهافمپ-جلسه ۳۱ با موضوع چالش‌های پالایش فناوری‌های نوین ارتباطی، به چه نحو خوبی و کاملا واضحی، آینده پیشروی فیلترینگ اینترنت را برای من و شما تبیین کرده‌اند.

نقش طرح صیانت!

متاسفانه بارها دیدم که برخی از افراد هستند که سعی دارند با بیان یکسری دلایل فنی به دیگران اینگونه توجیه کنند: که ای بابا! این‌ها نمی‌توانند دست به انجام همچین کارهایی بزنند، فناوری فلان است و بهمان…

اما الان آنقدر شواهد بسیاری در اختیار داریم که حداقل من یکی به شخصه و بصراحت تمام معتقدم که این گروهک انقلابی‌نمای صیانت‌گر نفوذی! برای ما آنچنان دقیق برنامه‌ریزی کرده‌اند که نگو و نپرس.اصلا همین الان که شما دارید این مطلب را می‌خوانید، آنها با خیال راحت در حال اجرای مو به موی برنامه‌های خود هستند. مثل همین کاهش سرعت و کیفیت اینترنت این‌روزها که دقیقا علت اصلی آن عدم اجازه افزایش پهنای باند اینترنت بین‌الملل توسط شورای عالی فضای مجازی است.

vpn internet meli

خب! حال برای اینکه شما هم بتوانید خودتان کاملا متوجه اعماق این ماجرا شوید و بفهمید که دقیقا نقش طرح صیانت این وسط چیست؟ ابتدا لازم است به تصویر بالا نگاه کنید! که ظاهرا چیزی شبیه به کره شمالی است!. بعد ویدیو زیر را نگاه کنید و خوب گوش به حرف‌های این طلبه مهندس انقلابی‌نما، یعنی جناب محمد مهدی حبیبی بدید. چون ایشان برای من و شما بخوبی تبیین کردند که چگونه قراره این است برای ما آینده سیاه بسازند.آینده‌ای که می‌خواهند برایمان رقم بزنند را برایمان تبیین می‌کند که داستان از چه قراره و چرا و چگونه می‌خواهند من و شما را صیانت‌ بنمایند:

kodeta momen nasab1

کودتا علیه جمهوریت ایران

این قضیه کمی پیچیدگی دارد و نمی‌توان یهو رفت سر اصل مطلب😁 هرچند بخشی از آنرا در این مطلب قبلا توضیح داده‌ام و این مستندات نیز در ادامه همان مطلب است! اما دیدم ضرر ندارد برای اینکه متوجه شوید پشت این طرح دقیقا چه عالی جنابانی قرار دارند و این طرح اصلا تصمیم حاکمیتی نیست! و فقط یک عده دغدغه‌دار با موج‌سواری ….

#طرح_صیانت از زبان استاد مؤمن‌نسب😁

احمد کارآمد: عوامل نفوذی خواستار راه‌اندازی گشت ارشاد در فضای مجازی است!

نه وجدانن بینید که این صهیونیسم قاصد تا کجاهای کشورمان نفوذ کرده! ببینید دقیقا چه کسانی بدنبال تصویب طرح صیانت هستند؟ ببینید دقیقا چه کسانی با چه شخصیت‌هایی در حال ایجاد تفرقه در میان ملت ایران هستند و دقیقا بدنبال چه اهدافی هستند؟

آیا برای شما کمی عجیب نیست که تمامی کسانی که از ول بودن فضای مجازی داشتند کمال بهره را برای پیشبرد اهدافشان می‌بردند، هم‌اکنون همگی از حامیان و طرفداران طرح صیانت می‌باشند؟

عوامل نفوذی در جبهه انقلاب چگونه عمل می‌کنند؟

در مورخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ در وب‌سایت «گرداب»، که سایت رسمی ارگان «فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران» است، مقاله‌ای با عنوان «شخص اول تلگرام چه کسی است؟!/ برقراری امنیت در تلگرام با لابی آمریکایی-صهیونیستی» منتشر شده که در بخش پایانی این مطلب سوالات زیر را مطرح کرده است:

اکنون باید از خود پرسید چه شده است که یک جریانی یهودی صهیونیستی چنین نرم افزارهایی که میلیون‌ها دلار هزینه ساخت آنها شده است را آن هم با شعار حفظ امنیت اطلاعاتی کاربران در اختیار ما قرار داده است؟!

و از همه مهمتر اینکه چه اتفاقات و روندی سبب شد تا به صورت ناگهانی ایرانیان به تلگرام مهاجرت کنند؟ گفتنی است مردم ایران قبلا نیز استقبال های گسترده از نرم افزارهای پیام‌رسان مانند وایبر و واتساپ یا شبکه‌های اجتماعی موبایلی همچون لاین و تانگو را تجربه کرده‌اند، اما هرگز چنین موج شدیدی از گرایش به یک نرم افزار پیام‌رسان به گونه‌ای که از آن به پدیده مهاجرت ایرانیان یاد شود؛ رخ نداده بود. ایرانیان ظرف کمتر از شش ماه جمعیت 13 میلیونی را به تلگرام منتقل کردند و این یعنی به طور متوسط ماهانه بیش از دو میلیون ایرانی به تلگرام پیوسته‌اند!

تلگرام آمریکایی-صهیونیستی توسط چه کسانی وارد ایران شد؟

در ویدیو زیر مشاهده می‌کنید که «سیدعباس مرادی» مسئول نظارت بر شبکه ملی اطلاعات مرکز ملی فضای مجازی کشور به صراحت اعتراف می‌کند که ماجرای ورود تلگرام به ایران و مهاجرت کاربران ایرانی به این پیام‌رسان جاسوس‌افزار صهیونیستی تمام و کمال زیر نظر شورای عالی فضای مجازی و توسط مرکز ملی فضای مجازی کشور انجام شده است.

به عبارت دیگر اگر فرماندهی امنیت سایبری سپاه واقعا معتقد است که تلگرام یک نرم‌افزار جاسوسی صهیونیستی است، پس خیلی سریع می‌بایست پیگیری کنند تا بفهمند که چرا بالاترین نهاد تصمیم‌گیری برای فضای مجازی کشور اقدام به این عمل زده است؟

خلاصه کنم چرا این افراد باید به قصد و از عمد بیایند یک نرم‌افزار جاسوسی دیگر را به اسم تلگرام پیدا کنند تا آنرا جایگزین وایبر صهیونیستی بکنند؟ این موضوع برای شما عجیب نیست؟ و اصلا چگونه توانسته‌اند چندین سال با یک شرکت صهیونیستی در ارتباط باشند، به آن مجوز بدهند و تازه کلی هم سرور در داخل کشور در اختیاراتشان بگذارند؟

دقت کنید که این‌ افراد در حقیقت به دشمنان این کشور این فرصت را داده‌اند که بتوانند خیلی راحت از داخل شبکه ملی اطلاعات به ساختار این شبکه دسترسی آزاد پیدا کنند و خدا می‌داند که آنها در این فرصت چه کارهایی که نکرده‌اند؟ برای مثال همین حملات به زیرساخت‌های جایگاه‌های بنزین می‌تواند یک دلیلش شناخت کافی دشمن به زیرساخت‌های کشور باشد.🤔

از همه مهمتر اینکه چرا این افراد خائن هنوز در پست و مقام و سمت‌های حساسی که برعهده داشتند همچنان مشغول به خدمت به این مردم مظلوم هستند؟ در حدی که هم‌اکنون می‌خواهند برای ما مردم یکسری قانون خفقان و سرکوب که رسما یک دیکتاتوری رسانه‌ای است تدوین کنند؟! به اعتقاد من اعدام حق مسلم این خائنین است.

mojavez telegram 1

با سایر عوامل نفوذی دشمن آشنا شوید:

این بخش را بیشتر برای اطلاع‌رسانی سربازان گمنام امام زمان(ع) تهیه کردم. چون پیگیری این مسائل وظیفه ذاتی آنهاست، گرچه امیدی به نیست به گوش شنوایی که بخواهد بشنود! چون اگر بود مسلما اوضاع و احوال مملکت ما به از این بود که الان هست.

بگذریم… آنچه برای این بخش بسیار اهمیت دارد، یادآوری این نکته مهم است که مقام معظم رهبری همین چند وقت پیش در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری پیرامون جهاد تببین به نکته خیلی مهمی اشاره کردند. نکته‌ای که واجب است من آنرا مجددا تکرار کنم، تا این توصیه مهم مورد توجه ویژه این عزیزان قرار بگیرد.

یکی از کارهای مهمّ عوامل نفوذی دشمن همین است: با شما که مواجه می‌شود، نیّت شما را که می‌داند، تصمیم شما را که می‌داند، در صدد برمی‌آید کاری کند تا محاسبات شما عوض بشود، دستگاه محاسباتی شما را دچار اختلال کند؛ یکی از کارهای مهمّ دشمنی در عرصه‌های گوناگون این است. (رهبر انقلاب؛ ۱۳۹۸/۰۸/۰۸)

مسئولان آماج این نفوذند؛ هدف این است که محاسبات مسئولان را عوض کنند و تغییر بدهند؛ نفوذ برای این است که این محاسبات در ذهن مسئولین عوض بشود. آنوقت، وقتی نتیجه این بشود که فکر مسئولین و ارادهٔ مسئولین در مشت دشمن قرار بگیرد، دیگر لازم نیست دشمن بیاید دخالت مستقیم بکند؛ نه، مسئول کشور همان تصمیمی را می‌گیرد که او می‌خواهد. وقتی محاسبهٔ این حقیر عوض شد، تصمیمی را می‌گیرم که او می‌خواهد؛ من همان کاری را که او می‌خواهد مفت و مجّانی انجام می‌دهم؛ گاهی بدون اینکه خودم بدانم -یعنی اغلب بدون اینکه خودم بدانم-این کار را انجام می‌دهم. [بنابراین] سعی می‌کنند محاسبات مسئولین را عوض کنند. پس آماج اوّل مسئولینند و بعد مردم. (رهبر انقلاب؛ ۱۳۹۴/۱۲/۲۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تأثیر بی‌بدیل حضور مردم در صحنه را علت تلاش شیاطین برای اغوای مردم دانستند و گفتند: شیاطین با ابزار رسانه دائماً در حال ترویج دروغ و تزیین حرف‌های بی‌مبنا هستند تا با کاهش ایمان و اعتماد به نفس عمومی، ملت را مأیوس و ناامید کنند.

ایشان، اغوای خواص را با هدف نهایی اغوای مردم، دستور کار مهم دشمنان برشمردند و گفتند: مستکبران جهان، در سنگین‌ترین جنگ نرم تاریخ با ملت ایران، درصددند کسانی را که عنوان، امکان و احیاناً سوادی دارند اغوا کنند تا آنها، توده‌های مردم را بفریبند و از حقیقت و واقعیت دور سازند.

حال با مد نظر گرفتن توصیه‌های رهبر، از شماها دعوت می‌کنم جهت آشنایی بیشتر با «سید علیرضا آل داوود» استاد امنیت فضای مجازی این ویدیو را ببینید:

درست است که اکثرا ایرانیان جناب مومن‌نسب رو بخوبی می‌شناسند. اما این ویدیو با سایر ویدیو‌های دیگه خیلی فرق دارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/bta3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *