Eisa Zarepour

عیسی زارع‌پور: وزیر اینترنت پاک صیانت‌گران یا وزیر دولت منتخب مردم؟!

جناب دکتر «عیسی ‌زارع‌پور»، وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت آقای رئیسی:

  • آیا ایشان واقعا وزیر دولت منتخب مردم است؟ یا وزیر منتخب و سفارش شده گروهک صیانت‌گر برای قطع اینترنت بین‌الملل ایران؟!
  • آیا او یکی دیگر از خالقین و پدیدآورندگان اصلی طرح اینترنت پاک یا همان اینترانت ملی است؟!
  • آیا او هم از دشمنان قسم خورده برای جلوگیری دسترسی مردم به اینترنت جهانی است؟!
  • آیا او می‌تواند یکی دیگر از عوامل اصلی رهاشدگی فضای مجازی ایران و عدم تحقق توسعه بومی شبکه ملی اطلاعات ایران بشمار برود؟

برای کشف حقیقت و پیدا کردن پاسخ این سوالات ما فقط یک راه داریم. باید نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق مدیریتی دکتر عیسی زارع‌پور در گذشته بیندازیم تا ببینیم ایشان درگذشته چه فعالیت‌هایی و دستاوردهایی داشته‌اند و با چه کسانی افتخار همکاری پیدا کرده‌اند🕵️.

هشداری برای
نمایندگان مجلس، خبرنگاران IT و کلیه ایرانیان عزیز!

محتوای بخش زیر، گر چه در ظاهر با عنوان اصلی این مطلب ارتباطی ندارد!
اما خیلی خیلی مهم‌ هستند! چون در پشت‌صحنه باهم ارتباط قوی دارند😁
بروز رسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

تا دروغ کفن نشود! این وطن، وطن نشود!

هموطن عزیزم، اینجانب تمام سعی‌ام را کرده و می‌کنم که فقط حقیقت را مستندنگاری کرده و اینجا بازنشر نمایم. احیانا اگر شما در این مطلب با مباحثی روبرو گشتید که اطمینان دارید(با سند) که بر خلاف واقعیت است، از شما تقاضامندم این موضوع را در بخش کامنت به اینجانب تذکر بدهیدد تا بتوانم بر اساس مستندات شما مجددا آن مبحث را مورد بازنگری و اصلاح قرار بدم.🙏
** برای مشاهده ویدیوهای این مطلب، لازم است فیلترشکن خودتان را روشن کنید (:

کودتای خزنده!

هر آنچه که می‌بایست از یک کودتای خزنده بدانید.

بطور کلی کودتا به سرنگونی ناگهانی یک حکومت گفته می‌شود. کودتا معمولاً به وسیله یک گروه کوچکی انجام می‌شود که جایگزین چهره‌های بالای قدرت می‌شوند. کودتا با انقلاب و البته براندازی کاملا متفاوت است. در انقلاب گروه بزرگ‌تری صحنه را می‌گردانند و از اساس تغییری در نظام سیاسی ایجاد می‌شود.

ادوارد لاتوک (Luttwak) در کتابش می‌نویسد: کودتا عبارت است از نفوذ در بخش کوچک، اما مهمی از دستگاه دولت که سپس مورد استفاده قرار می‌گیرد تا باقی مانده حکومت نیز جایگزین شوند.

در این معنایی که لاتوٍک ارایه می‌دهد، استفاده از نیروی نظامی یا نیروهای سازمان یافته دیگر ویژگی بارز یک کودتا به شمار نمی‌روند. از نظر لاتوک هر نوع تصرف دستگاه دولت با استفاده از تاکتیک‌های فراقانونی را می‌توان کودتا در نظر گرفت

از نظر تاکتیکی، در یک کودتای نظامی، معمولاً کودتاچیان برخی از قسمت‌های فعال نظامی را تحت کنترل خود می‌گیرند، در حالی که باقی مانده نیروهای مسلح یک کشور خنثی باقی می‌مانند. اما در کودتای خزنده این داستان کمی متفاوت است.

«کودتای خزنده» که در اصل یکی از پیچیده‌‌ترین حالات کودتاست، عمدتا مبتنی بر سیاست نفوذ در نهادهای قدرت، از جمله سه قوهٔ مجریه، مقننه و قضاییه و تشدید فضای اختلاف جناح‌های حکومتی، پیش بردن پروژه‌های فعال و پرفشار جنگ روانی و تبلیغی و ترور شخصیت و حتی ترور فیزیکی علیه آن‌هایی که ممکن است توان مقاومت در برابر کودتا را داشته باشند و نیز استفاده از تاکتیک‌های پیچیدهٔ نفوذ از درون با بهره‌گیری از جوّ بی‌تفاوتی مردمی، غفلت حاکمان و نارسایی‌های اقتصادی همراه است.

در یک «کودتای خزنده» معمولاً کودتاگران به طور معمول با استفاده از قدرت دولت موجود به کنترل اوضاع می‌پردازند. چنانکه ادوارد لاتوک (Luttwak) در کتابش می‌نویسد: کودتا عبارت است از نفوذ در بخش کوچک، اما مهمی از دستگاه دولت که سپس مورد استفاده قرار می‌گیرد تا باقی مانده حکومت نیز جایگزین شوند.

در اصل کودتاگران بعد از نفوذ به بدنه قدرت ضمن افزایش قدرت و تثبیت و تحکیم جایگاه‌های خود در سلسله مراتب هرم قدرت، در ادامه آهسته و پیوسته شروع می‌کنند به زیرسازی و ایجاد شرایطی آرمانی‌ و ملزوماتی که برای مقدمه ظهور (سرنگونی حکومت) نیاز دارند را یک به یک فراهم نمایند.

پشت‌صحنه
طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری

hasan norozi01
hasan norozi02

چرا نمایندگان انقلابی این طرح می‌بایست برخلاف نظر صریح رهبری و عدم توجه به هشدار کارشناسان مرکز‌ پژوهش‌ها، مجددا تلاش کردند که ماده‌ای غیرقانونی را به صحن مجلس ببرند و آنرا به تصویب برسانند!. ماده‌ای که رسما هدفش مسدودسازی راه تظلم‌خواهی مردم است؟ آیا این حرکت رسما وهن رهبری نیست؟

طرح خیانت

طرح خیانت(صیانت/حمایت/تنظیم‌گری) یکی از ملزمانت ضروری یک کودتای خزنده است!

هموطنان عزیزم همانطور که خودتان بخوبی مطلع و آگاه هستید مدتی است که طرحی در مجلس و شورای‌عالی فضای مجازی در جریان می‌باشد که از آن به «طرح صیانت از فضای مجازی» تعبیر می‌شود.

این طرح که هم‌اکنون طراحانش آنرا به اسم طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» خطاب می‌کنند، متاسفانه برخلاف تمامی شعارها و تظاهرات عوام‌پسندانه و ادعاهایی که دارد، به هیچ عنوان بدنبال صیانت یا حمایت از عموم جامعه ایران نیست. حتی این طرح اصلا بدنبال قانونمندسازی و ساماندهی فضای مجازی در جهت مقابله با فساد و سالم‌سازی آن هم نیست!

این طرح در حقیقت بدنبال پیاده‌سازی و اعمال یک سیستم پیچیده دیکتاتوری رسانه‌ای در کشور است، که گردش آزاد اطلاعات را هدف گرفته است و می‌خواهد با یکدست‌سازی سیاسی، تجمیع مطلق قدرت، نفی نظارت عرصه عمومی، فضای مصون‌سازی قانون شکنان و باز گذاشتن دست آمران و عاملان در ساختارهای فاسد کشور را تامین، تضمین و فراهم بسازد.

و هم‌اکنون دیگر خودتان شاهد این موضوع هستید که این طرح با آنکه هنوز تصویب نشده و به قانون تبدیل نگردیده است! اما خیلی آهسته و چراغ خاموش برخی از مفاد آن در حال اجرا می‌باشند.

به [فرموده/عشق/اسم] رهبر.‍.. ؟!

مساله این است: هدف و علت اصلی عملکرد مشکوک و برخورد عجیب
شورای عالی فضای مجازی با طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی چه می‌تواند باشد؟!

it is kodeta
در این تصویر پیدا کنید آن دشمن خبیث را🥴

اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام [مثل شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی👆👇] نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل می‌جَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می‌ریزد.(رهبر انقلاب؛ ۱۳۹۴٬۱۰٬۱۴)

اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی؛ وارد مجلس شورای اسلامی؛ مجلس خبرگان و یا در ارکان دیگر نظام [مثل همین شورای عالی فضای مجازی] نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل می‌جَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می‌ریزد.(رهبر انقلاب؛ ۱۳۹۴٬۱۰٬۱۴).

یکی از کارهای مهمّ عوامل نفوذی دشمن همین است: با شما که مواجه می‌شود، نیّت شما را که می‌داند، تصمیم شما را که می‌داند، در صدد بر می‌آید کاری کند تا محاسبات شما عوض بشود، دستگاه محاسباتی شما را دچار اختلال کند؛ یکی از کارهای مهمّ دشمنی در عرصه‌های گوناگون این است. (رهبر انقلاب؛ ۱۳۹۸٬۰۸٬۰۹)

it is kodeta1
اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی؛ وارد مجلس شورای اسلامی؛ مجلس خبرگان و یا در ارکان دیگر نظام [مثل همین شورای عالی فضای مجازی] نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل می‌جَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می‌ریزد.(رهبر انقلاب؛ ۱۳۹۴٬۱۰٬۱۴).
bug tarh02
seianat is kodeta

دیگر منتظر اخبار مربوط به طرح صیانت/حمایت/نظام تنظیم‌گری نباشید! زیرا تمامی شواهد نشان از آن دارند که کودتاچیان گروهک صیانت، وقتی دیدن نمی‌توانند در مجلس به اهداف غیرقانونی خودشان دست پیدا کنند. سرانجام در سکوت و اختفا موفق شده‌اند با تصویب برخی مصوبات پراکنده و مهندسی شده در شورای عالی فضای مجازی، رهبر را دور بزنند و هر اختیاراتی را که به آن نیاز داشتند، از خود ایشان اجازه و مجوزش را بگیرند.

/

تکلیف طرح خیانت؟!

اگر منتظر شنیدن خبرهای جدیدی از طرح صیانت/حمایت/نظام تنظیم‌گری هستید؟ بهتر است دیگر منتظر آن نباشید. زیرا تمامی شواهد موجود نشان از این دارند که کودتاچیان گروهک صیانت، وقتی دیدن نمی‌توانند از طریق مجلس به اهداف شوم و غیرقانونی خودشان دست پیدا کنند. به ناچار مجبور شدند در سکوت و اختفای مرموزی با چند تیکه کردن مفاد طرح صیانت و و تصویب برخی مصوبات پراکنده و مهندسی شده در شورای عالی فضای مجازی، رهبر را دور بزنند و هر اختیاراتی را که به آن نیاز داشتند، از خود ایشان اجازه و مجوزش را بگیرند.

hhhhhhh

دیگر منتظر اخبار مربوط به طرح صیانت/حمایت/نظام تنظیم‌گری نباشید! زیرا تمامی شواهد نشان از آن دارند که کودتاچیان گروهک صیانت، وقتی دیدن نمی‌توانند در مجلس به اهداف غیرقانونی خودشان دست پیدا کنند. سرانجام در سکوت و اختفا موفق شده‌اند با تصویب برخی مصوبات پراکنده و مهندسی شده در شورای عالی فضای مجازی، رهبر را دور بزنند و هر اختیاراتی را که به آن نیاز داشتند، از خود ایشان اجازه و مجوزش را بگیرند.

bug tarh01

هموطن آگاه باش
که فتنه‌ای دیگر در راه است!!!

khedmat be mardom

آنچه را که باید از گذشته عیسی زارع‌پور حتما بدانید!

🥴و به احتمال زیاد از آنها هیچ اطلاعی ندارید🤯

لطفا ورق بزنید…

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/0vdz

One thought on “عیسی زارع‌پور: وزیر اینترنت پاک صیانت‌گران یا وزیر دولت منتخب مردم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *