Eisa Zarepour

عیسی زارع‌پور: وزیر اینترنت پاک صیانت‌گران یا وزیر دولت منتخب مردم؟!

وقتی کودتاچیان با تبلیغات دروغین قصد بزرگ‌نمایی وزیر منتخب‌شون را داشتند

Honours01
منبع اصلی

وقتی بجای آقای رئیسی! از قبل‌ وزیر دولتش انتخاب شده بود😶

Honours10

علت این درگیری وزیر چه می‌تواند باشد؟

بنظر شما چرا باید دکتر عیسی زارع‌پور پیش از آنکه بخواهد جلسه رای اعتمادش در مجلس برگزار شود، الخصوص با توجه به اینکه جایگاه و سمت قبلی ایشان هیچگونه ارتباطی با مباحث و مشکلات فضای مجازی هم ندارد، ایشان می‌باید خودش را درگیر مباحث و موضوعات طرح صیانت کرده باشد؟

آیا این وزیر! فقط وزیر شده که طرح صیانت را پیش ببرد؟

Honours00
Honours11
  • ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲: مقطع لیسانس خود را در رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار از دانشگاه رازی کرمانشاه اخذ می‌کند.
  • ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵: مقطع فوق لیسانس خود را در رشته مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار (امنیت شبکه) از دانشگاه صنعتی شریف اخذ می‌کند
  • ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰: بنیان‌گذار و رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود.
  • ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴: دوره دکتری را در رشته علوم و مهندسی کامپیوتر- گرایش شبکه (شبکه‌های رایانه‌ای در ابعاد نانو) در دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه نیوساوت ولز (UNSW)، سیدنی، استرالیا می‌گذراند.
  • ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵: یک دوره پسادکتری در رشته علوم و مهندسی کامپیوتر، در دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه نیوساوت ولز شرکت می‌کند و به مدت یک سال این دوره را می‌گذراند.
  • ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶: دوره پسادکتری علوم و مهندسی کامپیوتر در گرایش نسل جدید شبکه‌های رایانه‌ای و تحلیل داده‌های زیستی را طی یک سال در دانشگاه صنعتی شریف می‌گذراند.
  • ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸: عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت شده و استادیار دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران می‌شود.
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸: یهویی رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه می‌شود! (ظاهرا امنیت کیلویی چند! حفاظت نیز کشک! و احیانا مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اصلا جزو مراکز امنیتی قوه قضائیه اصلا محسوب نمی‌گردد! یعنی هر کسی که از راه برسد را می‌توانند رئیس آن مرکز بکنند)
  • ۵۴۱ روز بعد: باز هم یهویی گزینه پیشنهادی تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌شود و سرانجام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور می‌گردد.

خب فکر می‌کنم شما هم مثل من دیگه راحت دارید درک می‌کنید که چگونه آن همه اسناد محرمانه هسته‌ای کشور با نیسان آبی و شاید کامیون از مرزهای کشور خارج شده و بدست اسرائیل رسیده است.

👆انتصابات مشکوک 👇

mehdi sarami

سوابق اجرایی مهدی صرامی!

کسی که ادعا شده ۱۵ سال سابقه فعالیت‌های اجرایی دارد! البته بجز همین ۱۰ سال اخیر🥴:

  • معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – ۸۵ تا ۹۰
  • مشاور معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – ۸۶ تا ۸۹
  • دبیر کمیته فرهنگ اسلامی-ایرانی در فضای دیجیتال ذیل شورای فناوری اطلاعات دولت
  • دبیر هیئت نظارت بر خبرگزاری‌های غیردولتی – ۸۶ تا ۸۸
  • دبیر ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایرانی – ۸۶ تا ۸۹
  • عضو شورای راهبری شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران – ۸۵ تا ۹۰
  • عضو شورای سیاستگذاری جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال – ۸۶ تا ۹۰
  • قائم مقام رییس نمایشگاه و دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال – پنج دوره سالانه اخیر
  • دبیر کارگروه رسانه در شورای عالی اطلاع رسانی کشور- ۸۵ تا ۸۶
  • مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا) ۹۰ تاکنون
  • دبیر مسابقه رسانه‌های عاشورایی – ۸۷
  • داور مسابقه بین‌المللی کاریکاتور رسانه دیجیتال -۸۷و ۸۹
  • عضو کارگروه رسانه در تهیه پیش‌نویس برنامه پنجم توسعه و پیشرفت کشور -۸۷
  • عضو گروه مشورتی پروژه سیاستگذاری رسانه – معاونت سیما ۸۲ -۸۴
  • همکاری در تهیه بولتنهای مشورتی معاونت سیما با موضوعات: سیاستگذاری عمومی، خرده فرهنگهای قومی در ایران، مفاهیم فرهنگ و امنیت ملی، سیاستگذاری رسانه، مفهوم چشم انداز سازی در رسانه و … – ۸۲ – ۸۳
  • مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف – ۸۰ تا ‍۸۲

البته لازم به ذکر است که جناب مهدی صرامی در سال ۹۹ بعنوان یکی از 17 عضو اصلی شورای مرکزی جبهه پایداری انتخاب شدند!. گویا برخی از خبرگزاری‌ها ظاهرا به اشتباه ایشان را بعنوان جانشین سابق معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی معرفی کردند.

در صورتی که ایشان تا آنجایی که من تحقیق کردم، اصلا عضو نیروی رسمی سپاه پاسداران نبوده و نیستند! به همین خاطر او در گذشته نمی‌توانسته جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد. در اصل ایشان در سال ۱۳۹۴ معاون فضای مجازی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء بودند که امروز از آن به عنوان بنیاد فرهنگی خاتم الأوصیاء یا «جبههٔ[مردمی] فرهنگی انقلاب اسلامی» نام برده می‌شود.

about01
برای اطمینان بیشتر این مطلب را مطالعه کنید

طبق پیگیری‌های صورت گرفته این مجموعه تنها وابستگی که به سازمان سپاه دارد گرفتن بودجه برای اجرای طرح‌های مثلا فرهنگی کاملا شکسته خورده و از این دست موارد است. درضمن گروهک جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که منتسب به روح‌الله مومن‌نسب است، نیز دقیقا همین داستان را دارد یا بهتر است بگویم که اصلا بخشی از همین داستان است😉.

Honours04
  • در سال ۱۳۹۰ عیسی زارع‌پور ظاهرا برای ادامه تحصیل استعفا می‌دهد! و این استعفا مسلما هیچ ارتباطی با جدایی جبهه پایداری از دولت احمدی‌نژاد اصلا نداشته است🤔.
  • معاون او مهدی صرامی، ابتدا جانشین عیسی زارع‌پور می‌شود، ولی اون نیز بعد از ۱۰ روز تازه یادش میافتد که باید ادامه تحصیل بدهد!. به همین خاطر کنار می‌کشد.
  • در سال ۱۳۹۱ مهدی صرامی و روح‌الله مومن نسب، اقدام به یک حرکت آتش به اختیاری از نوع خودجوش و جهادی می‌زنند. البته طبق معمول از نوع غیرقانونی!! که این حرکت جهادی با اعتراض فعالین واقعی فضای مجازی روبه‌رو می‌شود، که در نهایت باعث اخراج استاد سوپر انقلابی و کارشناس ارشد فجازی یعنی جناب مومن‌نسب از ارشاد می‌گردد🙏😁.
  • بعد از آن گویا استاد ابتدا به جمع موسسه سراج(سند😏) می‌پیوندد و هنگامی که در میان اعضای انقلابی آن مجموعه کمی شناخته می‌شوند، تصمیم می‌گیرند که جریان گروهک جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی را ایجاد کرده و جریان خودش را به راه بیندازد و مهدی صرامی نیز مجمع فعالان فضای مجازی فرا را ثبت کرده و از عنوانش برای بزرگ‌نمایی خودش استفاده کرد.
Honours06
Honours09
Honours05
واقعیت عملیات صیاد

خالقین متوهم اینترنت پاک یا اینترنت ملی

با بررسی کلی از مدارک و شواهدی که در اینترنت موجود است و بازخوانی خبرهای ۱۵ سال گذشته که موضوع اصلی آن حول شبکه ملی اطلاعات است، می‌توان براحتی نتیجه گرفت که به احتمال ۹۹٪ ایده پردازان اصلی و خالقان متوهم طرح «اینترنت پاک» یا «اینترانت ملی» دقیقا زیر سر این چند نفر می‌باشد: دکتر رضا تقی‌پور انوری، مهندس عیسی زارع‌پور و معاونش مهدی‌ صرامی و البته کارشناس ارشد فضای کره شمالی اسلامی جناب استاد روح‌الله مومن‌نسب.

Honours07
Honours02
Honours08
Honours12

این افراد حداقل طی سال‌های ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۰ با سوءاستفاده از جایگاه و مسوولیت‌های خود و با راه انداختن یکسری پروژه فرمالیته و عوام‌فریبانه! چون شبکه ملی فرهنگ! به حیف و میل بیت‌المال و رانت‌سازی برای دوستان پرداختند. با اجرای فیلترینگ‌ بی‌ضابطه و افراطی و کاملا سلیقه‌ای رسما باعث و بانی عدم هرگونه توسعه پلتفرم‌های اجتماعی بومی در ایران شدند.

برای اینکه کسی جرات نکند دستاوردهای بلاتکلیف متوهمانه‌شان را زیر سوال ببرد! با موج سواری بروی حوادث و اتفاقات ۸۸ به بعد، چهره خودشان را پشت ژست‌های سوپر انقلابی و دلسوز نظام و کارشناس شبکه ملی اطلاعات قایم ساختند و با سر دادن آی دشمن! ای نفوذ! ای صهیونیست! تا می‌توانستند اقدام به عوام‌فریبی و تحریک مردم کردند و با راه انداختن جنگ‌های زرگری و جناحی و این قبیل کارها خبیثانه بین مسئولین و مدیران فنی و تخصصی کشور اختلاف‌افکنی کردند و چوب لای چرخشان گذاشتند.

{ویرایش و درج شود}

برخی خبر‌های مرتبط با اینترنت پاک/ملی:

  1. اینترنت ملی با نام تازه
  2. اینترنت پاک چیست؟؟
  3. اینترنت ملی به بن‌بست رسید
  4. اینترانت برای همه، اینترنت برای بعضی‌ها
  5. رضا تقی‌پور: ایران آغازگر استفاده از اینترنت پاک
  6. رضا تقی‌پور: از اینترنت پاک تا اینترنت ملی
  7. رضا تقی‌پور: اینترنت فعلی اومانیستی و لیبرالیستی است.

هشدار آخر

kodeta chart

تقریبا این چارت را پنج ماه پیش در توییترم منتشر کردم و هم‌اکنون شاهد آن هستیم که یکایک اجزای آن دارد بر همگان محرز و مشخص می‌شود. امیدوارم سربازان گمنام امام زمان(عج) هرچه سریعتر قبل از اینکه خیلی بخواهد دیر شود، بتوانند جلوی پیشرفت این کودتاچیان را بگیرند.

چند ویدیو ویژه نیز برای این بزرگواران در این بخش مدنظر داشتم که متاسفانه بخاطر مبتلا به کرونا فرصت لازم را برای تکمیل‌شان پیدا نکردم. انشالله سرفرصت منتشرشان خواهم کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/0vdz

One thought on “عیسی زارع‌پور: وزیر اینترنت پاک صیانت‌گران یا وزیر دولت منتخب مردم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *