kodatye khazande instagram

کودتای خزنده: مستندات مرتبط با فیلترینگ دائمی اینستاگرام و.‍.‍.

این مستندات صرفا جهت اطلاع عموم و برای آندسته از افراد که بدنبال حقیقت هستند فعلا منتشر می‌گردد تا در این حین بنده هم بتوانم فرصت لازم را برای تنظیم و جمع بندی آن پیدا نمایم. قضاوت و نتیجه‌گیری ۱۰۰٪ فعلا با خودتون است! فقط پیشنهاد می‌کنم این مستندات را با دقت خوبی مطالعه کنید! زیرا نکات بسیار مهمی در خود دارند.😏

تاریخ آخرین بروز‌رسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۲

مخاطب گرامی هدف اصلی انتشار این مطلب اجرای یک مانور مهندسی اجتماعی جهت تحریک سلطان فیلترینگ ایران و فیلتر کردن غیرقانونی و سلیقه‌ای دامنه soozanchi.ir و و زیردامنه‌هاش بود! که این مانور با موفقیت کامل اجرا و نتیجه مد نظر حاصل گردید. توضیحات بیشتر در لینک زیر منتشر شده است.😁

fact filterring insta
لینک گزارش فعالیت ۶ ماهه هجدهم کار گروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از تاریخ ۹۷-۷-۱ لغایت ۹۷-۱۲-۲۹

آمار کسب و کار در اینستاگرام!

طی سال‌های گذشته، رسانه‌های متعددی، آمارهای مختلفی از ابعاد اقتصادی و تعداد کسب و کارهایی ایرانی که در بستر پلتفرم اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند منتشر نموده‌اند که وقتی این آمارها رو کنار هم قرار می‌دهیم و با یکدیگر مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شوید که تناقضات و اختلافات فاحشی با یکدیگر دارند.

6 milion jobs instagram

اما این آماری که جناب سید آرش وکیلیان در تصویر بالا بیان یا بقول خودشان باز ارسال کردند، را می‌توان به عنوان معتبرترین آمار از تعداد کسب و کارهایی دانست که هم‌اکنون در اینستاگرام مشغول فعالیت می‌باشند و مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی هم هست.

درسته که امثال ایشان یعنی همین جناب وکیلیان و یا سایر نخبگان امام‌ صادقی و متخصصان علوم انسانی و حوزوی، ما مردم ایران را بطور کلی آدم حساب نمی‌کنند و از همه بدتر اینکه معتقدند ما مردم ایران هیچ حقی برای اظهار نظر تخصصی درباره شیوه حکمرانی بر خودمان اصلا نداریم! چون ما رعیت هستیم و مثل آنها نخبه نیستیم! و اصلا به همین خاطر است که وقتی نسبت به تصمیمات شون اعتراضی می‌کنیم سریع ما را جزو اپوزسیون دسته‌بندی می‌کنند و …

Arash Vakilian Dictator02

اما دیگه خودشان که جزو ولی نعمت‌ها و نخبگان این کشور قلمداد می‌شوند؟! پس بنابراین دقیقا طبق همین آمارهاست که آنها پیش خودشان این احساس نیاز را کرده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران به یک قوه چهارم غیرقانونی دیگری هم نیاز دارد! فلذا این آمارها کاملا دقیق و درست است و ما رعیت به استناد آنها می‌توانیم(و بقول سوپرانقلابی‌ها) هی به نظام لگد بزنیم!🤬.

حال شما رعیت‌های عزیز!

می‌توانید با دانستن این مباحث و اطلاع از این آمارهای دقیق و مطالعه مستندات مرتبط زیر، براحتی متوجه بشوید که ولی نعمت‌هایتان واقعا قرار است دقیقا چه بلاهایی سر کسب و کار شش میلیون نفر ایرانی بیاورند. یا بفهمید که شماها برای آنها تا چه حدی اهمیتی دارید؟ و آیا این حکمرانان همیشه حق به جانب واقعا بدنبال ساماندهی و قانونمندسازی فضای مجازی ایران هستند! یا نه در پشت صحنه اهداف شوم دیگری در سر دارند؟!

Arash Vakilian Dictator1

ولی‌نعمتان حکمرانی! وقتی قادر به پرونده‌سازی نیستند! چه می‌کنند؟!

جناب آقای مهدی امیری؛
معاون محترم مدیرکل نظارت بر فضای مجازی دادستانی کل کشور!

فعلا الحساب در پاسخ شما لازم دیدم ابتدا به ماده ۵۰۰ مکرر قانون مجازات اسلامی(تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) اشاره کنم و به شما یادآوری نمایم:

[الحاقی ۱۳۹۹/۱۰/۲۴]- هر کس در قالب فرقه، گروه، جمعیت یا مانند آن و استفاده از شیوه‌های کنترل ذهن و القائات روانی در فضای واقعی یا مجازی مرتکب اقدامات زیر گردد، چنانچه رفتار وی مشمول حد نباشد، به حبس و جزای نقدی درجه پنج یا یکی از این دو مجازات و محرومیت از حقوق اجتماعی درجه پنج محکوم می‌گردد. مجازات سردستگی فرقه یا گروه مزبور مطابق ماده (۱۳۰) قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲/۲/۱ تعیین می‌شود:

۱- هر اقدامی که موجب تسلط روانی یا جسمی بر دیگری شود به نحوی که فرد مورد بهره‌کشی و سوء استفاده جنسی، جسمی یا مالی واقع شود و یا در اثر آسیب‌رسانی به قدرت تصمیم گیری فرد و تشویق وی به ارتکاب جرایمی از قبیل اعمال منافی عفت، مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و یا مواد روانگردان، خود آزاری یا دیگر زنی، فرد مرتکب این اقدامات گردد.
۲- هر گونه فعالیت آموزشی و یا تبلیغی انحرافی مغایر و یا مخل به شرع مقدس اسلام از طرقی مانند طرح ادعاهای واهی و کذب در حوزه‌ های دینی و مذهبی از قبیل ادعای الوهیت، نبوت یا امامت و یا ارتباط با پیامبران یا ائمه اطهار (علیهم ‌السلام).
تبصره ۴ – امور آموزشی و پژوهشی و سایر اقدامات مشابه به منظور رد و طرد و پاسخگویی به شبهات و نقد عقاید گروه‌های موضوع این ماده از شمول حکم این ماده و ماده (۴۹۹ مکرر) این قانون خارج است.

اینجانب محمدصالح سوزنچی، بخاطر تضییع حق و حقوق مسلم خود و نقض آشکار گسترده حریم خصوصی و عمومی یک جامعه! که هم‌اکنون توسط نخبگان متوهمی چون جنابعالی، سید‌عباس مرادی، روح‌الله مومن‌نسب، آرش وکیلیان و… دارند به اسم حکمرانی در فضای مجازی صورت می‌گیرد و به همین سبب باعث شده است که من و امثال من از همین الان نسبت آنچنان به آینده تباهی که پیش روی خودمان داریم، کاملا ناامید شویم، بگونه‌ای که تنها گزینه نجات‌بخش برای خلاصی از این وضعیت خبیثانه را تنها در براندازی نظام و کف خیابان داریم پیدا می‌کنیم.

فلذا برای جلوگیری از این اتفاق! اینجانب تصمیم گرفتم با بهره‌گیری از حقی که قانون در تبصره ۴ ماده ۵۰۰ به من داده است، اقدام به مستندسازی و مستندنگاری وقایع و اتفاقاتی بکنم که همچنین احساسی را در من بوجود آورده است تا بتوانم بدین طریق آنها را به اطلاع رئیس قوه‌قضاییه، جناب آقای حجت الاسلام محسنی اژه‌ای برسانم، شاید درد درمانی برایمان پیدا شود.🤓

جناب آقای مهندس مهدی امیری! از آنجایی که هم‌اکنون جنابعالی معاون مدیرکل نظارت بر فضای مجازی دادستانی کل کشور می‌باشد! بنابراین این وظیفه رسمی و قانونی شماست که زحمت این پرونده‌سازی را خودتان با دستان خودتان بکشید و آنرا به انجام برسانید👍😁. به امید اینکه جنابعالی جزو نفوذی‌ها نباشید و اقدام به ترک فعل نفرمایید✌️👇

در ضمن پیشنهاد می‌کنم حتما تفاوت این دو واژه پرونده‌سازی و مستندنگاری را از من بیاموزید!

تعریف پرونده‌سازی:

در حالت کلی و در اصلاح عامیانه، پرونده‌سازی، علیه دیگری، یعنی، شخصی، با انجام اقداماتی، نظیر قرار دادن وسایل مجرمانه یا مدارکی جعلی که دال بر وقوع جرم توسط دیگری دارد یا با هوچی‌گری، شایعه‌پراکنی و سندسازی برای شخص دیگری! پرونده‌های مجرمانه بسازد و او را در معرض اتهام به جرایم مختلف، قرار دهد.

همچنین پرونده‌سازی، هنر کثیف انسان‌های پست و قدرت‌طلبی است که به قدرت وصل هستند و همواره در حال چنگ شدن به آن هستند. مثل نمونه‌های زیر:

تعریف مستند‌سازی:

بطور کلی مستندسازی، به تهیه مجموعه‌ای از اسناد و مدارک است که سیر تکوین و تکامل یک فعالیت یا پروژه را از آغاز تا پایان همراه با تحلیل و ارزشیابی نشان خواهد داد. عمل مستند‌سازی یا جمع‌آوری ادله استنادپذیر در خیلی از مباحث از واجبات و نیازهای اصلی بشمار می‌آید. مثل روشنگری پیرامون جرائم اینترنتی و سایبری، ترک‌فعل‌ها و خیانت‌ها…

نتیجه درخواست اینجانب از جناب آقای مهندس مهدی امیری،
مصادف شد با فیلتر شدن دامنه soozanchi.ir و تمامی زیر دامنه‌هایش👌

چرا ولی‌نعمتان!
رعیت‌هایشان را بازداشت و برایشان پرونده باز کردند؟!

anti seianat boys

👇👇🏾👇👇🏾👇👇🏾

vali nematan
internet tabeghati02

هموطن جان!

علت اینکه ولی‌نعمتان حکمرانی کشورمان یهویی باهم، همگی احساس خطر کردند و مجبور شدند برای اینجانب اقدام به هوچی‌گری نمایند و بطور غیر مستقیم بنده را به عناوین مختلف تهدید کرده و دامنه این وبلاگ را فیلتر کنند! و متاسفانه سایر دوستان و همکارانم را بازداشت کنند! همگی نشانه‌هایی واضحی برای شما هستند تا بفهمید این اتفاقات همگی علت مهمی دارد که در تصاویر زیر می‌توانید برخی از دلایل آنرا پیدا کنید.

Komitte Filtering History06

به همین خاطر به همهٔ شما مخاطبین عزیزم اکیدا پیشنهاد می‌کنم که سایر مستندات و گفتگوهای صفحه بعدی را هم با دقت بسیار خوبی مطالعه کنید. شاید اینگونه بتوانید خیلی سریع‌تر متوجه شوید که این ولی‌نعمتان برای من و شماها چه خواب‌هایی دیده‌ و چه برنامه‌هایی ترتیب داده‌اند و آینده‌مان قرار است چگونه رقم بخورد.

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/hn9p

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *