kodatye khazande instagram

کودتای خزنده: مستندات مرتبط با فیلترینگ دائمی اینستاگرام و.‍.‍.

گذری در حریم‌خصوصی ولی‌نعمتان: بخش ۱

گذری در حریم‌خصوصی ولی‌نعمتان: بخش ۲

گذری در حریم‌خصوصی ولی‌نعمتان: بخش ۳

گذری در حریم‌خصوصی ولی‌نعمتان: بخش ۴

گذری در حریم‌خصوصی ولی‌نعمتان: راهکار مقابله با اینترنت ماهواره‌ای استارلینک!

👇👇🏾👇👇🏾👇👇🏾

آیا می‌دانید کدام ولی‌نعمتان دارند دستور فیلترینگ می‌دهند؟

همان کسانی که از تکنولوژی سخت هراس دارند و هم‌اکنون بدنبال کره‌شمالی کردن فضای مجازی ایران هستند! یعنی همان کسانی که طی ۱۲ سال گذشته با تفکرات غلط، سیاستگذاری‌های غیرمنطقی و انجام کارهای اشتباه رسالت ول کردن و رهاشدگی فضای مجازی را بر عهده داشتند.

برای مثال خودتان ببینید که دقیقا چه کسانی پیامرسان تلگرام را به احتمال خیلی زیاد(۹۹.۹٪) از قصد و از عمد(تضعیف و نابودی پیام‌رسان‌های داخلی) وارد ایران ساختند و آنرا بین افراد جامعه رواج داده و از آن کسب درآمد کردند.

آری همان پیام‌رسانی که چند سال بعدش مجددا آنرا وابسته به اسرائیل و صهیونیست دانسته و به این بهانه‌های مختلف و با هماهنگی خودشان آن را فیلتر کرده تا مثلا کاربران فضای مجازی ایران را یکبار دیگه به سمت واتساپ و اینستاگرام کوچ بدهند.

HowDidTelegramEnterIran
MohammadHossein and Abbus SayahTaheri
کودتای خزنده: طرح صیانت و نقش برادران سیاح طاهری – فلاکت‌های استاد طوفان
این مطلب چالشی است برای سنجش عیار راستگویی و صداقت فرزندان شهید سیاح طاهری تا ببینیم آیا این دو برادر و دامادشان می‌توانند جزو عوامل نفوذی در مرکز ملی فضای مجازی باشند؟
cropped ET3t9xXXYAA9QHT Copy 2toofan.soozanchi.ir

و ای وای بر شماهایی که …

بله شماهایی که شب و روز دارید کورکورانه سنگ شبکه ملی اطلاعات و استقلال کشور را بر سر و سینه خود می‌زنید! واقعا چرا؟ چرا دارید چشم بسته و کورکورانه حرف‌های خلاف واقع و دروغ‌های متوهمانهٔ این نفوذی‌های سوپرانقلابی‌نما را می‌شنوید و بدون هرگونه تامل و تفکر قبول کرده و به تمامی تصمیمات غلط و اشتباه شان لبیک میگویید. از همه بدتر اینکه چرا دارید از این شارلاتان‌ها جانبدارانه دفاع و پشتیبانی می‌کنید و به من و امثال من برچسب غرب‌گدا و غرب‌زده و … می‌زنید!

ببین عزیزم! قصد جسارت نداشتم! فقط خواستم اینگونه به شماها تلنگری بزنم تا بتوانم سوالی را مطرح کنم! البته به این امید که شاید این تلنگر بتواند شماها را از خواب ناز بیدار کند و باعث شود تا اسم «مهدی امیری» را در گوگل کمی جستجو بکنید. آنوقت که نتوانستید هیچ اثری از سوابق و گذشته این فرد پیدا نکردید و دلسرد شدید! بعدش در مورد سوال زیر کمی تامل نمایید:

واقعا چرا همچین👇افرادی باید در راس تصمیم‌گیری کشور و نظام قرار داشته باشند؟!

Illegal filtering01
kaferan enghelabi nama

تموم شد؟! خیر این داستان همچنان ادامه خواهد داشت!

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/hn9p

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *