chalesh pejmanfar

چالش اهل کوفه: با نصراله پژمانفر، نماینده و عضو شورای معین شورای‌عالی فضای مجازی

پیشگفتار:

براستی که ما در دنیای وارونه‌ای زندگی می‌کنیم!، که حق و باطل آنچنان با یکدیگر آمیخته شده‌اند که جدایی‌شان ناممکن به نظر می‌رسد. آری هم‌اکنون من و شما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که معیارهای اخلاق در آن عوض شده‌اند و پوپولیسم تبدیل به «معیاری» ثابت برای اخلاقیات شده است.

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که دروغگویان و عوام‌فریبان آن معمولا اسپانسرهای پرنفوذ و قدرتمندی دارند که به شدت از آنها حمایت می‌کنند و از همه بدتر اینکه آنها با تشکیل باند و قبیله و با لابی‌گری و فضاسازی بشدت از یکدیگر مراقبت و پشتیبانی می‌کنند و هزاران افسوس که صداقت و راست‌گویی در این زمانه بسیار هزینه دارد و شفافیت و درستکاری دیگر جایی در این جامعه ندارد، زیرا نه حمایتی دارد و نه حمایت می‌شود.

اما واقعا چه می‌توان کرد؟ سکوت هم جایز نیست!
چون «اگر در سکوت راه نجاتی بود، مردگان فاتحان جهان بودند».

جهاد تببین

به فرموده بالاترین و عالی‌ترین مقام کشور من به «جهاد تببین» می‌پیوندم
تا بتوانم با پرسشگری، حق را از باطل تمیز بدم و حقیقت را بر همگان آشکار سازم

چک لیست مراحل:

مقام معظم رهبری، جناب آقای خامنه‌ای، در هنگام صدور فرمان جهاد تببین، بر این نکته مهم بسیار تاکید داشتند که حقایق را باید با پیروی از شیوه اخلاقی و «با منطق قوی، سخن متین و عقلانیت کامل، همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی و به‌کارگیری اخلاق» منتشر کرد. بر همین اساس رعایت این نکات بر هر جهادگری لازم و واجب است.

به همین دلیل من جهاد تببین خودم را به سه مرحله تقسیم کردم تا بدین طریق با کاهش سطح احترام در هر مرحله بتوانم آن فضای ایده آلی که برای انتشار نتیجه‌گیری‌ و گزارش نهایی‌ مورد نیاز است را فراهم نمایم.

  1. مرحله اول: چالش پرسشگری در شبکه‌های اجتماعی
  2. مرحله دوم: دعوت به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ عمومی و آنلاین، برای دفاع یا پاسخ به سوالات و مباحثی که مطرح می‌شوند.
  3. مرحله سوم: نتیجه‌گیری قطعی و شفاف‌سازی نهایی و ارسال گزارش به مراجع مرتبط

هشدار:
مباحث این چالش، امکان دارد از نظر مستندات با سایر چالش‌های دیگر مشترکات زیادی داشته باشد، اما از نظر محتوا و نوع پرسش‌ کاملا با سیر چالش‌ها تفاوت دارند.

هشدار:
این چالش هم‌اکنون در حال تدوین و تکمیل محتوا می‌باشد و صرفا جهت اطلاع مخاطب اصلی از محتوای چالش برای کسب آمادگی لازم منتشر می‌گردد.

پرسش اول:

why PejmanFar1
why PejmanFar2

بحث عدم داشتن صلاحیت لازم برای نظارت بر امور شورایعالی
بویژه در مباحث مهم مرتبط به شبکه ملی اطلاعات

why paydari 1
am8

پرسش دوم:

Why AghaTehrani

آشنایی با قوانین کشور:

◀️ بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده ۵۸ قانون احکام دائمی و بند (پ) ماده۱۰۶ و ماده ۱۰۹ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه کشور، اولویت اسناد بالا دستی کشور بدین شرح تعیین شده‌اند:

  • ۱) تدابیر و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری
  • ۲) سیاستهای کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل و سایر حوزه‌های مرتبط
  • ۳) سیاست‌های دفاعی کشور
  • ۴) اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور، مصوب مقام معظم رهبری
  • ۵) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و قانون برنامه پنجساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران
  • ۶) مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی

◀️ بر اساس آیین‌نامهٔ داخلی شورای عالی فضای مجازی کشور، ماده۱ مصوبات شورای عالی پس از ملاحظه رییس شورا بلافاصله توسط دبیر به استحضار مقام معظم رهبری می‌رسد و سپس توسط دبیر به دستگاهها و اشخاص ذیربط ابلاغ می‌شود.

◀️ کمیسیون عالی تنظیم مقررات توسط شورای عالی فضای مجازی، در هشتمین جلسه مورخ ۱۳۹۱/۶/۲۵، براساس ماده ۹ اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی، شرح وظایف و اختیارات و اعضای «کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور» به تصویب رسیده است.

◀️ بر اساس اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی کشور، ماده ۸ وظایف و اختیارات رئیس مرکز و دبیر شورای‌عالی که اجازه هرگونه تغییر و تحول ساختاری را می‌دهد بدین شرح تعریف شده‌اند:

  • ۱) امکان ارائه پیشنهاد تغییر اساسنامه مرکز به شورای‌عالی
  • ۳) پیشنهاد ساختار سازمانی و تشکیلات مرکز به شورای‌عالی
  • ۱۱) پیشنهاد تشکیل کمیسیون عالی جدید جهت تصویب شورای‌عالی
  • ۱۳) پیشنهاد تأسیس و انحلال نهادهای تابعه مرکز به شورای‌عالی

نتیجه‌گیری:

با نگاهی به قوانینی که در بخش قبل بیان شدند، بسادگی می‌توان نتیجه گرفت که هرگونه تغییر و تحول در ساختار کمیسیون عالی تنظیم مقررات فقط و تنها از طریق رئیس مرکز و دبیر شورای‌عالی امکان‌پذیر است و پس برای این منظور ابتدا می‌بایست رئیس مرکز و دبیر شورای‌عالی پیشنهاد هرگونه تغییرات مورد نیاز را بصورت مکتوب به شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد داده شود تا در جلسات شورای عالی مطرح بشوند.

در نهایت در صورت مصوب شدن، مصوبات می‌بایست توسط دبیر شورا به استحضار مقام معظم رهبری برسد. لذا هرگونه تغییر و تحول در ساختار این کمیسیون عالی، اگر به غیر از این راه صورت بگیرد رسما مغایر با اصل ۱۱۰ قانون اساسی و دخالت در امور رهبری می‌باشد.

https://speakerdeck.com/zoghal/shwry-nghbn?slide=3

همچنین بر اساس نظر کارشناسی گزارش شماره ۹۳۰۴۰۱۳ شورای نگهبان بصراحت می‌توان گفت که ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع ضمن آنکه مغایر با اصل ۵۷ قانونی اساسی می‌باشد، رسما با اصل ۱۱۰ قانون اساسی نیز مغایرت کامل دارد. زیرا بدون اذن رهبری هرگونه تغییر و تحول در ساختار این کمیسیون ضمن آنکه خلاف قانون اساسی است، دخالت در امور رهبری نیز محسوب می‌گردد.

{ویدیو توضیحات و آموزش به نمایندگان بزودی اضافه میشود}

پرسش سوم:

why paydari 0
khodeta 3
kodeta 1
asle 110 1
asle 110 2
سند عمل خلاق قوانین کشور

پرسش چهارم:

پرسش پنجم:

Why AghaTehrani1
بنظر شما این رفتار و اعمال مشکوک نیست؟

امر به معروف جناب آقای تهرانی:

در عرف متدینان و اهل کلام همگی بر این تعاریف اجماع دارند که «وحی» منبع یا ابزار ویژه پیامبر اکرم(ص) است و «الهام» منبع یا ابزار ویژه امامان و اولیای معصوم است. وحی بر اساس این کاربرد ویژه، هرگونه که باشد مستقیم، بدون واسطه و با واسطه به پیامبر اختصاص دارد. لذا ما مسلمانان نمی‌توانیم وحی داشته باشیم😁

از طرف دیگر تفاوت اساسی که میان وحی و الهام وجود دارد این حقیقت است که وحی به دلیل سنخیت خاص خویش همواره مصون از تلبیس ابلیس بوده، پیامبران در همه مراحل فهم، درک و دریافت آن در عصمت الهی قرار دارند، برخلاف الهام که گاهی شیطانی است و همواره مصون از خطا نمی‌باشد.

hitler hokmrani
بنظر شما این رفتار و اعمال مشکوک نیست؟
am5
بنظر شما این ارتباطات و رفتار و اعمالشان مشکوک نیست؟
بنظر شما این ارتباطات و رفتار و اعمال یک مجموعه انقلابی مشکوک نیست؟
قدرت خدا رو دیدید؟! مدیر شرکت یکی از زیرمجموعه‌های اقماری دکتر رسولی عضو حقیقی فضای مجازی دوماه زودتر از هر کس دیگری از انتخاب مدیر انقلابی اطلاع داشت!

حالا دیگه مشکوک و مشکوک‌تر شد؟!
خوب این تازه اولشه، چیزهای مشکوک زیاد هست…

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/75cy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *