جبهه پایداری، سیدعباس مرادی

سیدعباس مرادی: نمونه بارز یک مستکبر فضای مجازی

تعریف استکبار:

استکبار، وجود نوعی سلطه‌گری اقلیت محدودی زورگو و نفع‌طلب، بر خیل عظیم توده‌های محروم می‌باشد. نقطه مقابل جبهه مستکبران، گروهی هستند که با استکبار مبارزه می‌کنند. نافرمانی، خودبرتربینی، فخرفروشی، تحقیر مستضعفان، منفعت‌طلبی، چشم داشت به اموال دیگران، خوف و دلهره، و برده‌بینی دیگران، از ویژگی‌های بارز مستکبرین است.

usa lover akhond
برای دریافت گرین کارت یا همان کارت سبز باید برخی قوانین آمریکا رعایت شود. یکی از این قوانین قسم خوردن زیر پرچم آمریکا است. با این قسم، فرد متعهد می‌شود که زیر پرچم آمریکا با کشوری که برابر ایالات متحده می‌جنگد، در صورت نیاز جنگ کند. این گرین کارت هر شش ماه یا یکسال باید تمدید شود و در واقع افرادی که از آن استفاده می‌کنند، باید هر چند وقت یکبار به آمریکا بروند و اعتبار خود را تمدید کنند.(منبع اصلی)

نظام استکباری برای ایجاد سلطه، مردم جهان را یا مورد تهاجم فرهنگی و سیاسی خود قرار می‌دهد یا آنها را به بهانه‌های واهی از هرگونه در اختیار داشتن نیازهای اولیه خود، محروم و محدود می‌سازد.

از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین نظام‌های استکباری شاید بتوان براحتی از حکومت‌های آمریکا و اسرائیل نام برد. همچنین از نوظهورترین نظام‌های استکباری امروزمان بنده دیگر بصراحت تمام می‌توانم، رسما اسم نظام جمهوری اسلامی ایران را نام ببرم👇.

آنهم به این خاطر که متاسفانه جمهوری اسلامی فرمان هدایت حکمرانی خودش را چه در دنیای واقعی و چه فضای مجازی را بدست یکسری از مستکبران نفوذی و فاسد فضای مجازی سپرده است و از آن بدتر اینکه گوش‌ها و چشم‌هایش را هم بسته است.

چون صدای اعتراضات مردم را گویا اصلا نمی‌شنود. فقط هر از چندگاهی منت می‌گذارد و آن طرح خبیث را فقط اسمش را عوض می‌کند. یعنی خر همان خر است، فقط زحمت تعویض پالانش را می‌کشد.

آشنایی با سیدعباس مرادی یک مستکبر فضای مجازی

last target
am0
moustakber2
am9 qom
moustakber1

👆قضاوت با خودتان👇

am5
لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/e3nc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *