سمیرا کرانی۲: همایش فریلند/جریان‌سازی حجاب/کافه دیسفان

مقدمه:

ارزش در اصطلاح جامعه‌شناسی، عقایدی است که افراد یا گروه‌های انسانی دربارهٔ آنچه مطلوب، مناسب، خوب یا بد است، دارند. به طور کلی به عادت‌ها و کارهایی که برای اعضای یک جامعه اهمیت دارند و آرمان مشترک اعضاء آن جامعه تلقی می‌شوند، را ارزش می‌گویند.

وقتی می‌گوییم «صداقت برای من یک ارزش است»، منظورمان این است که «آنقدر برایم می‌ارزد که حاضرم چیزهای دیگری را به خاطر حفظ آن از دست بدهم». ارزش های اخلاقی اصول و قوانینی هستند که مبنا و چارچوب تصمیم گیری‌های ما را شکل می‌دهند. وقتی در وضعیتی قرار بگیرید که مجبور باشید از میان چند گزینه، یکی را انتخاب کنید، ابتدا گزینه‌هایی را که با ارزش‌های شما سازگار نیست کنار می‌گذارید و سپس، از میان آن‌چه باقی‌مانده، بهترین گزینه را انتخاب می‌کنید.

بسیاری از افراد، ارزش‌ها را موضوعی فردی می‌دانند. اما اگر تفکر سیستمی را به خوبی آموخته باشید، می‌دانید که آن‌چه بسیاری از ما به عنوان ارزش‌های مطلوب اخلاقی (فضیلت‌های اخلاقی) می‌شناسیم، به بقاء و دوام جامعه هم کمک می‌کنند. اما افراد غیر متخصص فرهنگی نمی‌توانند تشخیص بدهند که وقتی یک بعد فرهنگ عمومی را حساس بکنیم، سایر ابعاد نیز از طریق تارهای فرهنگی بیدار می‌شوند، نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهند.

حجاب و عفاف

روسری یا بطور کلی پوشش حجاب، نه تنها فقط نماد زن نیست!، بلکه نماد عفاف در فرهنگ عمومی ایران، نماد یک زن مسلمان و البته نماد زنان یک کشور است با یک حکومت مذهبی به نام جمهوری اسلامی دارد. این نکته را بدان جهت بیان می‌کنم، زیرا برخی از جوانان و نوجوانان امروزی، ظاهرا پیش خود اینچنین می‌اندیشند که مساله حجاب در اصل یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حکومت فعلی ایران است.

آنچه را که می‌بایست بدانیم این نکته بسیار مهم است که هرگونه حساسیت‌زدایی، قبح‌شکنی و عادی‌سازی از مسایل اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی در هر سطحی از جامعه تنها باعث تولید بحران‌های اجتماعی بیشتر می‌شود.

why hijab important

لذا هیچ کس این حق را ندارد که با نماد و عناصر فرهنگی یک ملت بازی کند یا با آن شوخی کند و آنرا مورد تحقیر و تمسخر قرار دهد. زیرا این قبیل کارها می‌تواند عواقب ناخوشایندی را در آینده حاصل نماید.

social action hijab4

البته گویا در جامعه ما برخی از آقایان که اتفاقا خودشان را جزو مدافعان حقوق بشر می‌شناسند و خیلی سنگ آنرا به سینه می‌زنند، این اجازه را دارند، که برابری زن و مرد را بطور کلی نادیده گرفته و زنان را آنقدر ضعیف و بی‌عرضه فرض نمایند، بگونه‌ای که خود را موظف می‌دانند که در نقش مدافع حقوق زنان ظاهر شده و به این بهانه هر کاری که فکرش را بکنید به انجام برسانند.

مثل همین نماد زن‌، آنرا به تمسخر که هیچ، حتی اجازه دارند به ابتذال بکشانند. البته بستگی به این دارد که چگونه از قبل سناریو آنرا تعریف کرده و اجرا کنند.

Roorback2

ریپورتاژ تبلیغاتی
🤗البته از به سبک استاد طوفان🤗

thisfuncafe

در کافه دیسفان شما آزادی محض دارید!


در تمامی کافه‌های شهر تهران احتمالا به پوشش و آرایش شما گیر می‌دهند🤢، اما در کافه دیسفان خبری از این چیزها نیست و کسی هیچ کاری با شما ندارد. علاوه بر اینما در این کافه به شما خدمات ویژه‌ای نیز ارائه می‌کنیم.

takamol
thisfuncafe3

***کافه دیسفان***
تنها پاتوق اعضای قبیله آزادی (زیرنحله حزب ایراناشیسم) در تهران می‌باشد.

about
thoughts
targets
goals
changing social values

همه ترول‌ها و جاجوهای
اینستاگرام و توییتر فقط به کافه دیسفان می‌روند!

NedaHaghiri
thisfuncafe2
Roorback5
obashgaran
thisfuncafe1
iranarchism3

با تحویل این کوپن
شما باید … رایگان دریافت نمایید.

درصورت خودداری از قبول این کوپن تخفیف لطفا با شماره ۱۱۰ یا پلیس اماکن تهران به شماره ۸۱۸۲۱۱۱۸-۰۲۱ تماس حاصل کنید و این موضوع را گزارش نمایید که مدیریت این کافه به یکسری اوباشگر خدمات ارائه می‌کند ولی به دیگران ارائه نمی‌کند!

thisfuncafe cupon

کافه دیسفان تنها بستری مناسب و ایدآل برای هماهنگی باند‌های آنتی ج.ا در راستای انجام جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی می‌باشد. مدیریت این کافه به تمامی اوباشگرانی چون محمدرضا حقیری و دکتر سمیرا کرانی خدمات ویژه ارائه می‌دهد. پس شما هم جا نمانید😉

آنچه در جریان‌سازی و هوچیگری گذشت

لطفا خوب به حرف‌هایی که این مدافع حقوق زنان بیان می‌کند دقت کنید:

social action hijab1
social action hijab2
social action hijab3

خانم کرانی به این نوع رفتار و برخورد‌های خویش را به نام «رواداری» می‌شناسد. اول بگذارید ببنییم تعریف رواداری چیست؟!

کردید اسمش رواداری معکوس است،

ravadari

رواداری چیست؟
رواداری نوعی طرز تلقی همراه با تحملِ طرفِ مقابل در جامعه است که موجب همزیستی صلح‌آمیز و پرهیز از خشونت می‌شود. شخص «روادار» در اعتقادات، نحوه رفتار و کردار و یا شیوه عمل و زندگی دیگران دست به مداخله سلبی نمی‌زند، حتی اگر آن اعتقاد و رفتار برایش پرسش برانگیز باشد. اگر در جهانی همگن و همسان و عاری از تفاوت زندگی می‌کردیم که در چشم انداز آن هیچ مساله‌ای وجود نداشت، طبیعتا نیازی هم به رواداری نبود.

گزارش و تحلیل جریان‌سازی و هوچیگری

خانم دکتر پوشالین، سمیرا کرانی؛ آن مردان اکوسیستم! مثل آن دوستان چیز طلایتان دارک و هرزه نیستند، درضمن اگر واقعا ترس داشتن که شما الان می‌بایست جایتان گوشه زندان اوین باشد! نه اینکه براحتی بتوانید از کشور فرار کنید😁.

farar

اما واقعیت این است که شما برای قبیله‌ آزادی دیگر یک مهره سوخته بحساب می‌آمدید و پس باید کنار گذاشته می‌شدید. تازه اینجا بود که جنابعالی بیشتر از خودتان یا بهتر است بگویم از عواقب کارهایی که تا قبل از آن انجام داده بودید بیشتر از هر چیزی ترسیدید.

در حقیقت شما بخاطر اعمال و جرایمی که مرتکب شدید مجبور شدید از ترس جان خود و از بیم مجازات شدن توسط قانون نقش بازی کنید که بله من دارم از ایران فرار می‌کنم. در حالی که شما اکنون در ایران تشریف دارید و با یک اکانت دیگر کم و بیش در حال فعالیت هستید. البته اینبار شان و شخصیت واقعی خودتان را پشت یک نقاب مخفی نکرده‌اید.

شم فقط با این عمل بصراحت اثبات نمودید که بنده بدرستی حقایق را بیان کرده‌ام.💪

با تشکر از شما و همکاران شریفتان
استاد طوفان
🐱‍👤

payam
Slide3

i am troll2

parastoo

جاده های زندگی را خدا هموار می‌کند!
کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه‌هاست…

شاید چشم‌های ما نیاز داشته باشند که گاهی
با اشک‌هایمان شسته شوند، تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف‌تری ببینیم…

زیرا به غیر از خدا…
به هر آنچه امید داشته باشی، خدا از همان چیز ناامیدت می‌کند.

جناب شخصیت علمی، دانیال بهزادی که اسرائیلی نیستید، باور بفرمایید که این حرف‌هایی که بیان کردم به هیچ عنوان ربطی به دین و مذهب و اعتقاداتم ندارند، فقط بنا بر تجربه خودم خواستم بگویم که از این لحظه به بعد شما و گوسفندان‌تان دیگه روی من اسراییلی هیچ حسابی باز نکنید!!!

Hate Speech1
لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/jjzv

One thought on “سمیرا کرانی۲: همایش فریلند/جریان‌سازی حجاب/کافه دیسفان

  1. سلام.
    بنده در جست و جوهای خودم به وبلاگ شما رسیدم. من دانشجوی رشته جرم شناسی هستم و دیدم ظاهرا شما تحقیقاتی روی وقوع جرم در فضای مجازی انجام دادید. در حال حاضر، موضوع تحقیقی بنده این هستش.
    اگر ممکنه، داکیومنتی مقاله ای چیزی که زحمتش رو کشیدید تدوین کردید به ای میلی که در همین نظر گذاشتم بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *