kodetagran emam sadegh

کودتای خزنده: دکتر محمدصادق نصراللهی، تئوریسین کره‌شمالی‌سازی ایران😞

آخرین تاریخ ویرایش و به‌روزرسانی این گزارش
۱۸ آذر ۱۴۰۲

به نام خدا
ریاست محترم قوه قضائیه
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژیه‌ای

با اهدای سلام و تحیت و تقدیم احترام، همانگونه که خاطر عالی مستحضر است، مطابق اصل ۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در جمهوری اسلامی ایران آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت ارضی کشور از یکدیگر تفکیک ناپذیرند و حفظ آنها وظیفه دولت و آحاد ملت است‏.

هیچ فرد یا گروه یا مقامی حق ندارد به نام استفاده از آزادی به استقلال سیاسی‏، فرهنگی‏، اقتصادی و نظامی و تمامیت ارضی ایران کمترین خدشه‌ای وارد کند

و هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور
آزادیهای مشروع را، هر چند با وضع قوانین و مقررات‏، سلب کند.

با این تمهید، زمان را مغتنم دانسته و بر خویش فرض و بایسته می‌دانم، در چنین لحظات سرنوشت‌سازی که چشم جهانیان به قدرت و اقتدار خارجی جمهوری اسلامی است، از باب وظیفه و وطن‌دوستی و آخرین ادای دین به آرمان‌های (واقعی) انقلاب و بر حسب تکلیف، به عنوان یک شهروند ایرانی، که از قضا جزو یکی از قدیمی‌ترین کاربران اینترنت و فضای مجازی ایران هم شناخته می‌شوم و در حوزه‌های مختلف مرتبط با فناوری اطلاعات (IT) مختصر دانش فنی و تخصصی و تجربیات میدانی و مفید و قابل لمسی در کارنامه خوش دارم از یک طرف و از طرف دیگر در راستای اطاعت و تبعیت از دستور خداوند، که ابتدا توصیه فرمودند «اول صلح و بعد جنگ!» و در جهت تبعیت از حکم جهاد تبیین مقام معظم رهبری و همچنین پیرو فراخوان حضرتعالی که در تاریخ ۱۴۰۱٫۰۷٫۱۸ و خطاب به معترضان، اعتراضات اخیر فرموده بودید «اگر سوال، اعتراض، انتقاد و یا ابهامی دارید بیایید با هم گفتگو کنیم».

اینجانب محمد صالح سوزنچی در جهت لبیک گفتن به این فراخوان و به استناد و بهره‌گیری از حق قانونی که قانونگذاران کشورم در تبصره ۴ ماده ۵۰۰ مکرر قانون مجازات اسلامی به من داده‌اند، تصمیم گرفتم که بدینوسیله شدیدترین اعتراضات خودم را بصورت صریح و بی‌پرده و به همراه برخی از دلایل مهمی که این روزها باعث شده‌اند که اینجانب رسما بطور کامل از نظام جمهوری اسلامی، آینده خودم و کشورم پاک ناامید بشوم و با سرعت فراوانی به سمت براندازی نظام سوق پیدا کرده و آخرین گزینه‌های پیش رویم را تنها در کف خیابان‌ها بتوانم جستجو کنم، را در غالب این گزارش مکتوب و مستند و به انضمام سایر پیوست‌هایش در وبلاگ شخصی‌ام بطور عمومی منتشر سازم تا بتوانم آنها را برای استحضار و اقدامات مقتضی، به حضور حضرتعالی و سایر مقامات امنیتی و عالی رتبه کشورم تقدیم نمایم.

وَإِن طائِفَتانِ مِنَ المُؤمِنینَ اقتَتَلوا فَأَصلِحوا بَینَهُما ۖ فَإِن بَغَت إِحداهُما عَلَى الأُخرىٰ فَقاتِلُوا الَّتی تَبغی حَتّىٰ تَفیءَ إِلىٰ أَمرِ اللَّهِ

واگر دو دسته از مؤمنان با یکدیگر جنگیدند، بین آنها صلح برقرار کنید، واگر یکی از آنها بر دیگری ستم و تجاوز کرد، باگروهی که ستم و تجاوز می‌کند، بجنگید تا فرمان خدا را برآورده کند.

تا توانسته باشم در راستای انجام فرضیه امر به معروف، نسبت به عواقب شوم آن چیزهایی که باعث گردیده‌اند اینجانب به این نقطه برسم، به شما بزرگواران صادقانه هشدار داده و در نهایت با شما اتمام حجت کنم، تا شما نیز از این لحظه بدانید که این اتفاقاتی که برای من افتاده است به هیچ عنوانی، نه زیر سر دشمنان متخاصم نظام است و نه بخاطر تحت تاثیر قرار گرفتن رسانه‌های غرب و الی توجیهات دیگر…! برعکس دلیل و علت اصل آن بی‌توجهی خود شما بزرگواران به همین مباحثی است که در این گزارش‌ها منعکس گردیده است.

در نهایت خدمت شما تاکید کنم که اینجانب حداقل از خودم بطور کامل اطمینان دارم که دیگر قادر به تحمل دیدن، شنیدن و مشاهده ادامه اینگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مخرب در کشورم نیستم. حتی دیگر قادر به تحمل حضور این نخبگان متظاهر و متوهم به حکمرانی و خائنین به ملت و مملکت، در سطوح بالای حکمرانی کشورم(جمهوری اسلامی) نیستم و رسما دیگر نمی‌توانم دیگر به هر بهانه‌ای و توجیهی مثل «امنیت ملی، استقلال کشور و مصلحت فلان و بهمان…» خودم را گول بزنم تا از این موارد چشم‌پوشی کنم. چون تحت شرایط فعلی هرگونه چشم‌پوشی از این موارد را رسما معادل خیانت به نسل آینده این کشور می‌دانم.

«امروز سعی دشمن این است که ایمان دینی را تضعیف کند، امید را تضعیف کند، خوش‌بینی به آینده و به مدیریّت کشور را تضعیف کند؛ اینها چیزهایی است که روی آن دارند برنامه‌ریزی می‌کنند، روی آن برنامه‌ریزی می‌شود. [مثلاً] چه کار کنند که عقیدهٔ مردم این بشود که آینده‌ای ندارند، آینده بن‌بست است و در کوچهٔ بن‌بست قرار دارد؛ روی این برنامه‌ریزی می‌کنند، برنامه‌سازی می‌کنند، در فضای مجازی و گاهی متأسّفانه در فضاهای رسمیِ خودِ ما اینها را بین مردم جوری پخش می‌کنند که مردم به این نتیجه برسند که راه‌ها بن‌بست است، راه‌ها خطا است یا به این نتیجه برسند که مسئولین کشور، مدیریّت کشور، بلد نیستند کشور را اداره کنند.

به همین دلیل است که اینجانب صراحتا از قاضی قضات کشورم و هر مقام و مسئول دیگری که در این زمینه می‌تواند کاری از دستش برمی‌آید تقاضا مندم، هر چه سریع‌تر، این نخبگان نفوذی و خیانتکار را از مسئولیت‌هایشان برکنار کرده و آنان را تحت تعقیب و تحقیق قضایی بیشتر قرار دهند و اینگونه جلوی پیشرفت اهداف شوم و فعالیت‌های دیکتاتور مآبانه و مخرب آنها را که شباهت بسیاری به کودتای نوع نرم و خزنده دارد را بگیرند. چرا که اگر این اتفاق نیفتد و جلوی آنان گرفته نشود، شماها نیز با دشمن این ملت، برای من فرقی دیگری نخواهید داشت، زیرا باعث می‌شوید که من و امثال من بدلیل ناامیدی کامل و در راستای اطاعت و تبعیت از دستور خداوند😉، ناچارا به جمع و صف مخالفین جمهوری اسلامی بپیوندیم و در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی حرکت کنیم و راه خلاصی را در کف خیابان‌ها جستجو کنیم. اتفاقی که نه شما آنرا دوست دارید و نه من.

با تقدیم احترام،
محمد صالح سوزنچی


رونوشت:
  1. جناب سردار محمد کاظمی؛ رئیس محترم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  2. حجت‌الاسلام والمسلمین، جناب آقای سید اسماعیل خطیب؛ وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات
  3. آن سرباز گمنام ولایتمدار عاقل و مهربون؛ ناظر نمی‌دانم کجاهای بیت رهبری😁

مخاطب گرامی!
از آنجایی که احتمال دارد برخی از مباحث این گزارش برای اکثریت گنگ، پیچیده یا مبهم و ناقص بنظر برسد، بر خود لازم دانستم که شما را از این موضوع آگاه کنم که بله! کاملا حق با شماست. چون این گزارش به دلایل مختلفی بصورت مقطعی کامل می‌گردد و علتش را هم سعی کردم در این ویدیو بصورت مختصرا برای شما توضیح بدم👈.

پس اگر شما این پیام را دارید مشاهده می‌کنید! به این معناست که این گزارش هنوز تکمیل نشده است! فلذا دلیلی برای تحریک یا دچار تشویش اذهان شدن شما هم اصلا وجود ندارد😉.

Iranian Dictator elites

با تئوریسین
کره‌شمالی‌سازی ایران!
کارشناس پالایش و فیلترینگ ایران
جناب دکتر محمدصادق نصراللهی آشنا شوید😞

معرفی اجمالی:

جناب دکتر محمد صادق نصراللهی، فرزند محمدرضا، دکترا فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) هستند و هم‌اکنون عضو هیئت علمی (دانشیار)، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و عضو گروه فرهنگ و حکمرانی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) می‌باشند.

در همین ابتدا پیشنهاد می‌کنم حتما نگاهی به رزومه تخصصی ایشان بیندازید و به مواردی که در تصاویر زیر هایلایت شده‌اند خوب دقت کنید تا شما نیز بتوانید متوجه شوید که چرا بنده ایشان را «تئوریسین کره‌شمالی‌سازی ایران» و یکی از عوامل اصلی طراحی «کودتای خزنده» می‌شناسم.

معرفی تخصصی

همانطور که در رزومه ایشان کاملا مشهود است، تخصص اصلی جناب دکتر محمدصادق نصراللهی آنچنان که باید و لازم است، هیچ ارتباط مستقیمی با حوزه فناوری اطلاعات ندارد. اما خب! ایشان به شکل عجیب و غریبی علاقهٔ بسیاری به مباحث «مطالعات فضای مجازی» و «حکمرانی و سیاست‌گذاری فضای مجازی» دارند.

اینکه میگویم به شکل عجیب و غریبی! تنها به این خاطر است که بجز ایشان، یکسری افراد دیگری هم هستند که در این خصوصیات با ایشان وجه مشترک دارد. برای مثال همکاران اسبق و امروزشان جناب آقایان سیدعباس مرادی و آقازاده محمدحسین انتظاری که هر دوی آنها از عشاق حکمرانی و سیاست‌گذاری فضای مجازی ایران هستند.

یا مثلا دوست و هم دانشگاهی قدیمی شان جناب آقای دکتر سید آرش وکیلیان، که رشته تحصیلی ایشان هم هیچ ارتباط خاصی با حوزه فناوری و اطلاعات اصلا ندارد، اما با این وجود به اقرار خودشان، ایشان در کارنامه خود سابقه بیش از ۱۵ سال سیاستگذاری در حوزه فضای مجازی ایران را دارند و نکته جالب و قابل توجه‌اش هم همین این است که دقیقا حاصل همین سیاستگذاری‌های اشتباه ایشان و امثال ایشان بوده که باعث وله و رهاشدگی فضای مجازی مدنظر مقام معظم رهبری شده است.

گزارش فعالیت‌های کارگروه فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی از زمان تاسیس مرکز ملی تا مهر (۱۳۹۴٫۱۰٫۲۹)

kar gorohe ejtemayee notfe kodeta

دستاورد ورود پیام‌رسان آمریکایی، صهیونیستی تلگرام به ایران

kazemi sas

جای دارد از جناب آقای دکتر نصراللهی از بابت بیان این👆 حقایقی که پیرامون آنچه که اتفاق افتاده است و در آینده در شرف اتفاق است، از ایشان یک تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.🙏

جناب آقای قاضی‌القضات!!!

در همین ابتدا لطف بفرمایید و صحبت‌های کامل جناب آقای دکتر نصر‌اللهی، در ویدیو بالا را با دقت بالایی مشاهده و گوش نمایید تا شما نیز متوجه ریز و درشت تمام و کمال اتفاقات وقایع گذشته و آینده بشوید. چون ایشان به وضوح و بخوبی در این ویدیو به یکایک پازل‌ها و مراحل این کودتای خزنده اشاره کرده‌اند. که خب همین نشان از این دارد که ایشان نقش اساسی و پر رنگی در طراحی و اجرای این کودتای خزنده دارد:

حال اگر نگاهی هم به جزییات مرتبط با این کودتا در مطلب بالا بیندازید دیگه وقتش رسیده که نگاهی هم به مستندات زیر بیاندازید و به توضیحات ویدیویی که اینجانب پیرامون هر یک از مباحث مد نظر بیان داشتم، دقت نظر کافی داشته باشید تا بتوانید متوجه تمام زخم‌هایی بشید که مقام معظم رهبری به بهترین نحو احسن به آنها اشاره کرده‌اند. یعنی همین زخم‌هایی که عامل اصلی ناامید شدن من و امثال من هستند:

{محل درج ویدیو نهایی اعتراض بنده!}

۱. کره‌شمالی فضای مجازی ایران

یا بقول خود جناب آقای دکتر محمد صادق نصراللهی، «داخلی‌سازی زیست بوم فضای مجازی مردم ایران» و یا بقول جناب دکتر عزیز نجف‌پور، همکار قدیمی شان در مرکز ملی فضای مجازی «طرح مدینه فاضله مجازی؛ چارچوب نظری حکمرانی فضای مجازی جمهوری اسلامی» که به زبان ساده یعنی همان محدود‌سازی حق دسترسی شهروندان داخل ایران به اینترنت بین‌الملل یا اینترنت طبقاتی:

Arash Vakilian Dictator9 1
Mohammad Sadegh Nasrollahi the main scholar of classify internet censorship in iran

۲. تغییر غیرقانونی ساختار حاکمیت و حکمرانی جمهوری اسلامی

اگر در اکثر آثاری که از ایشان تا به امروز بصورت عمومی منتشر شده است، نگاهی بیندازید، خودتان مشاهده می‌کنید که ایشان ما مردم را رسما رعیت خودشون تلقی می‌کند. و دقیقا به همین دلیل است که ایشان و سایر همفکران ایشان این چنین به خودشان حق داده‌اند که با بهانه دغدغه‌های مقام معظم رهبری پیرامون شبکه ملی اطلاعات کشور اقدام به اجرای سرکوب‌ ساختن و محدودساختن آزادی‌های مشروع شهروندان ایران بکند و برای ما رعیت‌ها چنین نسخه‌های توهین آمیزی تجویز کرده و آنرا بپیچانند و اجرا نمایند:

چند مثال واقعی


کوچ دادن کاربران توییتر به ماستادون:


تضعیف نقش نظارت و مانیتورینگ وزارت اطلاعات
و انتقال اختیاراتش به کمیته فیلترینگ(کمیته تعیین مصادیق مجرمانه)

ادامه دارد….

خلاصه اعتراضم بنده این است:
واقعا چرا همچین افرادی می‌بایست بر من و ۸۰ میلیون رعیت این کشور حاکم بشوند و بر ما و به اسم اسلام با این وضعیت حکمرانی کنند؟!

Arash Vakilian Dictator02
لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/61pl

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *