محتواهای این سند در وضعیت چرکنویس است و هماکنون درحال سپری کردن فرایند تدوین، تکمیل و بازنگری مجدد محتوا میباشد. حذف شدن این پیام به معنای انتشار نهایی این سند میباشد، که از طریق این کانالها در تلگرام و بله این موضوع حتما اطلاعرسانی خواهد شد.
در انتخابات پیشرو بنده مشارکت نمیکنم چون…
ویدیوهای بالا ابتدا در این دو پست(+ و +) در کانال تلگرام منتشر شدهاند. توضیحاتی نیز دارند که پیشنهاد میکنم، ابتدا آنها را مطالعه نمایید و بعد ویدیوهای زیر را نگاه کنید. فعلا الحساب باید منتظر باشیم تا ببینیم جناب دادستان کل کشور چه تصمیمی اتخاذ میکنند و تکلیف نهایی بنده چه میشود.
مستندات اثبات حضور یک داعش طی ۱۴ سال
در معاونت امور فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه دادستانی کل کشور
مدیر داعشی: راز بقاء
مدیر داعشی: تاریخچه و چگونگی نفوذ
مدیر داعشی: اثبات داشتن تفکرات داعشی!
این شخص داعشی، یعنی همین جناب آقای مهدی امیری، که در یکی از معاونتهای حضرتعالی مشغول به ظلم و ستم بر مردم ایران میباشند. در دفاع از اختلاف مبنایی که در اعتقاداتش با سایر شیعیان دارد، یعنی اعتقاد به «حکومت دینی بر مردم» که رسما از یکطرف در جهت مخالف نظر رهبری، علمای اعظم شیعه و حتی مردم ایران است و از طرف دیگر همسو و هم جهت با تفکرات افراطی داعشیها است.
همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، خطاب به شخصی چنین اظهار میکند که او «معتقد است که حاکم باید به آنچه به صلاح مردم است عمل کند. نه آنچه مردم میپسندند ولی به ضررشان است». از این صحبت براحتی میتوان چنین برداشت کرد که او خودش را به نوعی نماینده برحق خدا بروی زمین و حاکم دینی بر مردم فرض میکند.
چرا که در ادامه این اظهارات گوهر بار خویش این چنین بیان میکند که: «در تصورش این است که پیامبر و معصومین(ع) هم اینگونه بودند.». پس مشخص و واضح است که این شخص، گویا خودش را نیز، هم سطح با این بزرگواران فرض میکند.
اما نکته قابل توجه آن اینجاست که در راستای تایید این تصورات الهی خویش، در ادامه تاکید میکند: «کمااینکه قرآن نیز صراحتا چنین توصیه نموده که …» و بعد به چند آیه بطور ناقص و تقطیع شده از آیات قرآن اشاره میکند و برای هر یک از آنها ترجمهای تحریف شده و جاهلانه ارائه میدهد.
برای درک و فهم از عمق جاهلیت این شخص کافیست که شما یکایک این آیات را در قرآن جستجو کنید تا خودتان مشاهده کنید که این آیات تحت چه کانتکسی، پیرامون چه مباحث و موضوعاتی به پیامبر(ص) توصیه شده است. وآیا منظور خداوند از این توصیهها این بوده که پیامبر(ص):
- از خواستههای یک ملت ۸۰ میلیون نفری که اکثریتشان مسلمان و شیعیان هستند و از کوچک و بزرگشان به وضعیت اسفناک فیلترینگ و اختلالات اینترنت بینالملل اعتراض دارند و رنج میبرند، تبعیت نکند؟
- یا از خواستههای کافرین و مشرکین تبعیت و پیروی نکند!
سوره مبارکه الشورى، آیه ۱۵: وَاستَقِم کَما أُمِرتَ ۖ وَلا تَتَّبِع أَهواءَهُم…
فَلِذٰلِکَ فَادعُ ۖ وَاستَقِم کَما أُمِرتَ ۖ وَلا تَتَّبِع أَهواءَهُم ۖ وَقُل آمَنتُ بِما أَنزَلَ اللَّهُ مِن کِتابٍ ۖ وَأُمِرتُ لِأَعدِلَ بَینَکُمُ ۖ اللَّهُ رَبُّنا وَرَبُّکُم ۖ لَنا أَعمالُنا وَلَکُم أَعمالُکُم ۖ لا حُجَّهَ بَینَنا وَبَینَکُمُ ۖ اللَّهُ یَجمَعُ بَینَنا ۖ وَإِلَیهِ المَصیرُ﴿۱۵﴾
[ترجمه مکارم شیرازی]: پس به همین خاطر تو نیز آنان را به سوى این آیین واحد الهى دعوت کن و آن چنان که مأمور شده اى استقامت نما، و از هوى و هوسهاى آنان پیروى مکن، و بگو: «به هر کتابى که خدا نازل کرده ایمان آورده ام و مأمورم در میان شما عدالت کنم؛ خداوند پروردگار ما و شماست؛ نتیجۀ اعمال ما از آن ما است و نتیجۀ اعمال شما از آن شما، خصومت شخصى در میان ما نیست؛ و خداوند ما و شما را در یک جا جمع مى کند، و بازگشت (همه) به سوى اوست!»
[ترجمه الهی قمشهای]: بدین سبب تو همه را (به دین اسلام و کلمۀ توحید) دعوت کن و چنان که مأمورى پایدارى کن و پیرو هواى نفس مردم مباش و بگو که من به کتابى که خدا فرستاد (قرآن) ایمان آورده ام و مأمورم که میان شما به عدالت حکم کنم، خداى یگانه پروردگار همۀ ما و شماست، (پاداش) عمل ما بر ما و عمل شما بر شماست (و پس از تبلیغ رسالت) دیگر هیچ حجت و گفت و گویى بین ما و شما باقى نیست خدا (روز جزا براى حکم حق) میان ما جمع مى کند و بازگشت همه به سوى اوست
[ترجمه انصاریان]: پس آنان را [به سوى همان آیینى که به تو وحى شده] دعوت کن، و همان گونه که مأمورى [بر این دعوت] استقامت کن، و از هواهاى نفسانى آنان پیروى مکن و بگو: به هر کتابى که خدا نازل کرده ایمان آوردم، و مأمورم که در میان شما به عدالت رفتار کنم؛ خدا پروردگار ما و شماست؛ اعمال ما براى خود ما و اعمال شما براى خود شماست؛ دیگر میان ما و شما [پس از روشن شدن حقایق] هیچ حجت و برهانى نیست؛ خدا ما و شما را [در عرصه قیامت] جمع مى کند، و بازگشت به سوى اوست
[ترجمه برگرفته از تفسیر نور]: پس (اى پیامبر) به خاطر آن که (اهل کتاب دچار شک و تردید یا عناد و لجاجت با تو هستند، آنان را به راه حقّ ) دعوت کن و برآن پایدارى نما آن گونه که فرمان یافته اى و خواسته هاى آنان را پیروى مکن و (به آنان) بگو: به هر کتابى که خدا نازل کرده است ایمان دارم و فرمان یافته ام تا میان شما به عدالت حکم کنم خداوند، پروردگار ما و شماست اعمال ما براى ما و اعمال شما براى شماست (و هیچ کدام مسئول کارهاى دیگرى نیستیم) هیچ حجّتى میان ما و شما (ناگفته) نمانده است خداوند (در قیامت) میان ما جمع خواهد کرد و بازگشت همه به سوى اوست
سوره مبارکه انعام، آیه ۱۱۶: آیه وَ إِنْ تُطِعْ أَکْثَرَ مَنْ فِی الْأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَنْ سَبیلِ اللهِ…
اتَّبِعْ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِنْ رَبّکَ ۖ لَا إِلَٰهَ إِلّا هُوَ ۖ وَأَعْرِضْ عَنِ الْمُشْرِکِینَ ﴿۱۰۶﴾
از آنچه از سوی پروردگارت به تو وحی شده پیروی کن، هیچ معبودی جز او نیست، و از مشرکان روی بگردان. (۱۰۶)
وَلَوْ شَاءَ اللّهُ مَا أَشْرَکُوا ۗ وَمَا جَعَلْنَاکَ عَلَیْهِمْ حَفِیظًا ۖ وَمَا أَنْتَ عَلَیْهِمْ بِوَکِیلٍ ﴿۱۰۷﴾
اگر خدا میخواست آنان [به طور اجبار] شرک نمیآوردند، [ولی خواست خدا آزادی انسان در انتخاب است] و ما تو را بر آنان نگهبان و کارساز قرار ندادیم تا آنان را به اجبار به پذیرش دین وادار کنی.(۱۰۷)
آیه وَ إِنْ تُطِعْ أَکْثَرَ مَنْ فِی الْأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَنْ سَبیلِ اللهِ إِنْ یَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَ وَ إِنْ هُمْ إِلاَ یَخْرُصُونَ ﴿۱۱۶﴾
[ترجمه فیضالاسلام]: و (چون پیروان غیر قرآن کریم که کلام و سخن خدا است گمراه و گمراه کنندهاند به پیغمبر اکرم خطاب و به دیگران شنوانده میفرماید:) اگر از بیشتر کسانی [کفّار و گمراهان و نادانان] که در زمیناند [و همیشه اکثریّت و بیشتری را ایشان در دست داشته و دارند، و مردم دانشمند و اهل حقّ اندک بودهاند] پیروی کنی ترا از راه [دین و آئین] خدا گمراه میکنند، ایشان [کفّار در آنچه میگویند و دیگران را به آن راهنمایی مینمایند] جز ظنّ و گمان را پیروی نمیکنند [و گمانشان آنست که پدرانشان بر حقّ بودهاند] و نیستند آنان مگر آنکه دروغ میگویند [که میته و حیوان خود مرده را حلال دانسته و به مسلمانان میگفتند: خدا آن را ذبح کرده و کشته، شما حیوانی را که میکشید میخورید، و حیوانی را که پروردگارتان کشته نمیخورید]
[ترجمه برگرفته از تفسیر خسروی]: و اگر تو (در امور دین خودت) اطاعت از اکثریّت مردم روی زمین را (که کافران و مشرکانند) بکنی (و با آنچه خدا نازل فرموده است مخالفت نمائی) ترا از راه خدا (و سبیل عدل و حق و صراط مستقیم) گمراه میسازند زیرا آنها جز پیروی گمان نمیکنند (و هرچه از آنها صادر و ناشی میشود مبنی بر قطع و یقین نیست و از حجج عقلیه و براهین الهیّه دوراند و گفتار و رفتارشان تمام مبنی بر پندار و حدس است) و آنچه میگویند و میکنند جز دروغ و حدس و تخمین نمیباشد
[تفسیر نمونه]: میدانیم آیات این سوره در مکه نازل شد و در آن زمان مسلمانان شدیدا در اقلیت بودند، گاهی اقلیت آنها و اکثریت قاطع بت پرستان و مخالفان اسلام، ممکن بود این توهم را برای بعضی ایجاد کند که اگر آئین آنها باطل و بیاساس است چرا اینهمه پیرو دارند و اگر ما بر حقیم چرا اینقدر کم هستیم؟! در این آیه برای دفع این توهم که به دنبال ذکر حقانیت قرآن در آیات قبل ممکن است پیدا شود، پیامبر خود را مخاطب ساخته، میگوید: «اگر از اکثر مردمی که در روی زمین هستند پیروی کنی ترا از راه حق گمراه و منحرف خواهند ساخت»! (وَ إِنْ تُطِعْ أَکْثَرَ مَنْ فِی اَلْأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَنْ سَبِیلِ اَللّٰهِ). در جمله بعد دلیل این موضوع را بیان میکند و میگوید: علت آن این است که آنها بر اساس منطق و فکر صحیح کار نمیکنند، «راهنمای آنها یک مشت گمانهای آلوده به هوی و هوس و یک مشت دروغ و فریب و تخمین است» (إِنْ یَتَّبِعُونَ إِلاَّ اَلظَنَ وَ إِنْ هُمْ إِلاّٰ یَخْرُصُونَ).
سوره مبارکه انعام، آیه ۱۱۶: …وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَ الَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ
ثُمَّ جَعَلْنَاکَ عَلَىٰ شَرِیعَهٍ مِنَ الْأَمْرِ فَاتَّبِعْهَا وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَ الَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ﴿۱۸﴾
[ترجمه الهی قمشهای]: سپس ما تو را بر شریعت کامل در امر دین مقرر فرمودیم تو آن را کاملا پیروی کن و هیچ پیرو هوای نفس مردم (مشرک) نادان مباش.
[ترجمه انصاریان]: سپس تو را [در امر نبوّت و دین] بر آیینی ویژه و کامل قرار دادیم؛ بنابراین از آن پیروی کن و از هواهای نفسانی کسانی که [به حقایق] معرفت و آگاهی ندارند، پیروی مکن
[ترجمه برگرفته از تفسیر جامع]: پس ما تو راای محمد بر شریعت کامل در امر دین قرار دادیم آن را پیروی کن و هیچ پیرو هوای نفس مردم مشرک نادان مباش
[ترجمه مشکینی]: سپس تو را بر شریعتی (خاص) از امر (کلّی دین، یعنی شریعت اسلام در برابر شریعتهای چهارگانهٔ گذشته) قرار دادیم؛ پس، از آن پیروی کن و هرگز از هواهای کسانی که دانش ندارند (کفّار و مشرکان) پیروی مکن
حال بر اساس آنچه بیان گردید، به سوالات زیر پاسخ بدید:
- بنظر شما چه کسانی، شیعیان رو جزو کافرین و مشرکین قلمداد میکنند؟!
- آیا بجز داعشیها و کسانی که تفکرات افراطی آنها را دارند، شما گروه دیگری هم سراغ دارید؟