فرمانده ارشد گروهک نفوذی جبههٔ انقلاب‌نمایی در فضای مجازی از دستورالعمل مشترک اعضای نفوذ سایبری گروهکش به نهادهای دولتی و انقلابی کشور، پرده برداشت و آنرا در کانالش افشا کرد.

روح‌الله مومن‌نسب!
دستورالعمل مشترک نفوذ سایبری گروهک‌اش را لو داد

سرانجام فرمانده ارشد گروهک نفوذی جبههٔ انقلاب‌نمایی در فضای مجازی، سوپر انقلابی و سوپر ولایتمدار مملکت، جناب کارشناس ارشد، استاد روح‌الله مومن‌نسب، در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲، خودش در کانال گروهکش در پیام‌رسان بله(آرشیو)، از دستورالعمل مشترک اعضای #نفوذ سایبری گروهک‌ خود به نهادهای دولتی و انقلابی کشور، پرده برداشت و آنرا بصورت عمومی در کانالش افشا کرد.

من وقتی داشتم نگاهی به این دستورالعمل می‌انداختم، همان لحظه سریع متوجه شدم که این دستورالعمل، دقیقا همان دستورالعملی است که شخص خود استاد و کارشناس ارشد، روح‌الله مومن‌نسب و سایر اعضای نفوذی گروهکش، از جمله کارشناس ارشد سواد رسانه‌ای، جناب استاد علیرضا آل‌داوود، سال‌های سال است که دارند بند به بند آنها را در فضای مجازی ایران اجرا می‌کنند تا از این طریق و بدین شیوه بتوانند در میان مردم و مسئولین و آحاد جامعه، نفاق و تفرقه ایجاد کرده و جامعه را دو قطبی بکنند.

لذا بر این اساس بود که در راستای انجام فرضیه امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه خودم دانستم، طی این گزارش که با اسناد و مدارک کافی و قابل قبول همراه است، بتوانم به شما مخاطبین عزیز، اثبات نمایم که یکایک این دستورالعمل‌ها، دستورالعمل کدام نفوذی است.

به این امید که بتوانیم با اطلاع‌رسانی بیشتر و مطالبه‌گری جمعی از قانون، بتوانیم جلوی فعالیت‌های مخرب این شخص و گروهکش را بگیریم، قبل از اینکه بخواهد بیشتر از این به همه جوانب زندگی ما به اسم انقلاب‌گری گند نزند و با ایجاد ناامیدی بیشتر در ما، همه ما رو بسمت بازی در پازل دشمن و براندازی سوق بدهد.

لطفا قبل از مطالعه این گزارش، حتما به توصیه‌ها زیر توجه داشته باشید(کلیک کنید).

۱- این گزارش بصورت مقطعی کامل می‌گردد، متاسفانه برخی از مستندات آن هنوز آماده انتشار عمومی نیستند.
۲-حتما فیلترشکن خودتان را روشن کنید تا مستندات ویدیویی را نیز بتوانید مشاهده کنید.
۴- بدلیل تنوع و حجم محتوا، این احتمال وجود دارد که چیدمان گزارش در موبایل بهم ریخته و بخوبی نمایش داده نشود. فلذا بهتر است آنرا در کامپیوتر مورد مطالعه قرار دهید.🙏

ناصر قره‌باغی: نحوه‌ی شناخت یک نفوذی، بررسی سوابق افراد است. البته شاید سوابق شخصی بد بوده ولی توبه کرده، لذا شاخص دوم روابط افراد است و شاخص سوم مواضع‌ افراد است. اگر هر سه اینها خراب بود، دیگر نمی‌توانیم اغماض کنیم.

متأسفانه الان با کسانی روبرو هستیم که هم سوابق‌شان خراب بوده،هم روابط دیروز و امروزشان؟ مواضع‌شان هم …؟ نمی‌شود این‌ها خراب باشد، بعد شما بگویید که ان‌شاء الله گربه است.

story 00

در بحث استحاله یک مأمور نفوذی اینگونه نیست که به راحتی کشف شود، یک مأمور نفوذی ممکن است نفوذ کند و در سیستم رشد کند تا لیدر یک حزب شود، رشد کند و به پست وزارت برسد با هدف‌های مهمتر مثل قبضه قدرت و ایجاد انحراف و اخلال و ناکارآمدسازی سیستم و … بعد چه کار کند؟

بعد همه کار می‌تواند انجام دهد. بعد می‌تواند از درون حاکمیت شبکه‌های نفوذ را حمایت کند، آدم‌های خود را بچیند و اصلاً عرصه را به دست بگیرد، مثل اتفاقی که الان افتاده است. در طول این سال‌ها، شبکه‌های نفوذ در بدنه حاکمیت شکل گرفته‌ است، یک عده آگاهانه و یک عده ناآگاهانه دارند در این شبکه ایفای نقش می‌کنند.

story 01

پس در این مرحله مأمور نفوذی باید در سیستم بماند تا تثبیت شود، آن وقت در فرایند نفوذ می‌گوییم مرحله اولش هویت‌سازی است، یعنی یک کسی یا یک تفکر می‌خواهد نفوذ کند، اولین مرحله‌اش هویت‌سازی یا همان همرنگ شدن و استتار است.

story 02

برای فهم این نوع نفوذ «پولُس» مثال خوبی است، «پولُس» که می‌خواهد در مسیحیت نفوذ کند -کسی که حکم اعدام حضرت مسیح را داده است- اول مسیحی می‌شود، می‌گوید من از یهودیت بریدم و به حقانیت مسیح رسیدم که به دنبال آن در مسیحیت رشد می‌کند و عالم می‌شود و معارضین و مسیحیت حقیقی را قلع و قمع می‌کند که امروز شاهدیم دیگر مسیحیتی وجود ندارد، لذا مسیحیت صهیونیست نتیجه آن حرکت است.

دشمن‌ترین دشمنان یهود چه کسی باید باشد؟ مسیحیت. پس مسیحیت صهیونیست یعنی چی؟ این یعنی اینکه دیگر مسیحیتی وجود ندارد، پشتش یهود است، پاپ و غیره همه بازی است، همه دست یهود است، بنابراین نوع سوم نفوذی‌ها این‌هایی هستند که می آیند آهسته آهسته از درون مثل اسب تروا عمل می‌کنند، تا انقلاب را مال خود کنند، حکومت را مال خود کنند.

این فایل pdf که در آن ارتباطات فی‌مابین برخی از اعضای نفوذی این گروهک را به تصویر کشیدم را حتما ابتدا دانلود کنید و بعد به آن نگاه بیندازید.(حجم فایل ۲۷ مگابایت/ در مرورگر وب بخوبی نمایش داده نمی‌شود)

agha alie agha4
anghal nofozi 05

برای دیدن نسخه کامل این سند تصویری اینجا کلیک کنید
و برای اطلاع از روایت کامل آن، گزارش زیر را مطالعه بفرمایید.

anghal nofozi 04
wikhed 02

👇👇👇👇👇

{مستندات این بخش بزودی آماده می‌شود😁

whatsapp

پروژه جاسوس‌افزار تلگرام طلایی و هاتگرام

از روح‌الله مومن‌نسب سردسته گروهک نفوذی تا نماینده مجلس جناب آقای نصرالله پژمانفر همگی متفق القول معتقد بوده و هنوز هم هستند که وزارت ارتباطات و وزارت اطلاعات در دولت روحانی، هر دو از پشتیبان اصلی تلگرامی طلایی و هاتگرام می‌باشند.

Komitte Filtering History01

اما حقیقت چیز دیگری است!

با هک شدن ایمیل‌های کارگروه فیلترینگ و در دسترس قرار گرفتن دیتای آن مشخص شد که پشتیبان اصلی آن در حقیقت معاونت نظارت و پیگیری امور فضای مجازی دادستانی کل کشور بوده و این دو وزارتخانه بدنام شده در این قضیه هیچ نقشی نداشته‌اند.

پس چرا اینقدر دروغ به مردم گفتند؟

سوال بسیار خوبی است که پاسخش را سیدعباس مرادی بخوبی بیان کرده است، که این افراد دقیقا کی هستند و دنبال چه اهدافی هستند:

HotTelegram was spying10

آیا می‌دانستید که از اواسط سال ۱۳۹۵، معاونت نظارت و پیگیری امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، دو سامانه مختلف برای پالایش محتوای فضای مجازی بنام‌های «سامانه پویشگر عدالت» و «سامانه رصد و پایش تلگرام» در اختیار داشته که می‌توانسته با کمک آنها از وقوع حوادث سال ۱۳۹۶ جلوگیری کند، اما اینکار را نکرده و شاید برعکس انجام داده است؟🤔

yek kheyanat bozorg2
anghal nofozi 03

آیا می‌دانستید
که همین تلگرام آمریکایی! صهیونیستی! که فضای مجازی را به قتلگاه جوانان تبدیل کرده است دقیقا دستاورد همین گروهک نفوذی است؟!

HowDidTelegramEnterIran

حالا پیدا کنید طی ۱۰ سال گذشته:
آمریکا و اسراییل در ایجاد قتلگاه جوانان چه نقشی داشتند؟! و عاملان اصلی فضای ول چه کسانی هستند.

saraj 01

👆دقت داشته باشید همین اطلاعات کذب و خلاف واقعی که در کانال گروهکش منتشر می‌کنند!
چندین برابرش را در کلاس‌ها و دورهایش به شاگرانش تزریق می‌کنید و آن‌ها را تحریک و اغوا می‌کنید.👇

{مستندات این بخش بزودی آماده می‌شود😁

لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/lzbi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *