header blog

سالار کابلی: مثل او و دوستانش سمی و نفرت‌انگیز نباشید

انگل‌های سمی و نفرت‌انگیز!

این دسته افراد آدم‌های بسیار فریبکار و عوام‌فریبی هستند که دقیقا می‌دانند به دنبال چه هستند و اصلا برایشان اهمیتی ندارد که در راه به دست آوردن آن، منافع شما نادیده گرفته شود. آنها می‌توانند بسیار کاریزماتیک باشند و حتی طرفداران زیادی هم داشته باشند.

این افراد نمک در چشم و شکر بر لب دارند. ممکن است سخنانی به شما بگویند تا در دل شما جای گیرند و اعتماد شما را جلب کنند، اما در اصل مارهای خوش خط و خالی هستند که از نهاد و فطرت تیرهٔ خود احساس شرمندگی نمی‌کنند.

اینگونه افراد نظیر آفتاب پرست می‌توانند خودشان را استتار کنند و نفرت و حسد درون خودشان را پنهان بسازند. اینان افرادی دورو و دغل‌باز هستند. چرا که می‌توانند خود را بر اساس آنچه شما نیاز به شنیدنش دارید تغییر دهند.

اینها به راحتی می توانند پای شما را لگد کنند یا به شما پشت پا بزنند تا به آنچه خود می خواهند برسند.

این افراد از هر چیزی که فکرش را بکنید، به نفع خودشان استفاده می‌کنند و اگر بخواهید به این خاطر در مقابل‌شان بایستید، طوری با شما رفتار می‌کنند که انگار دیوانه و مریض هستید. این افراد بطور مستقیم یا غیر مستقیم تلاش می‌کنند کارهای بقیه را برای اهداف مشخص و نامشخص خودشان خراب کنند.

ترسناک‌تر زمانی است که آنها در بین افراد جامعه از نفوذ کرده باشند و از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار باشند، در این حالت براحتی می‌توانند شرایط را برای دیگران آنچنان سخت‌تر کنند که طرف مقابلشان کارش به جاهای باریک بکشد.


لطفا مثل سالار کابلی و دوستانش نباشید!

اطمینان کامل دارم که اگر افرادی همچون سالار کابلی و بعضی از دوستان او که بخوبی در این ویدیو‌ها مشخص و مشهود هستند نبودند، من هیچ وقت نیاز پیدا نمی‌کردم که بخوام این وبلاگ را ایجاد کنم و یا اقدام به مستندسازی کنم. پس هموطن عزیزم، این نصایح را بنا بر تجربه‌ای که داشتم از من بپذیرید که:

  • لحن صحبت کردن ما باعث بیشتر مشکلات زندگی می شود، اصلا موضوع این نیست که ما چی می گوییم، موضوع چگونه گفتن آن است که این مشکلات رو به وجود می‌آورند.
  • برای حرفی که می‌زنید فکر کنید، چون دلی که بشکند صدایش را نمی‌فهمی، ولی نفرینش ممکن است تو را به زمین بیندازد یا …
  • عاشق طرز فکر آدم‌ها نشوید، آدم‌ها زیبا فکر می‌کنند، زیبا حرف می‌زنند، اما زیبا زندگی نمی‌کنند!.

لطفا از ذات خراب‌ و پست‌فطرتی‌های خودتان برای مملکت هزینه‌ نکنید😁

Slide1
Slide2
Slide3

فاصله خودتان را با پرستوهای نر و ماده مهاجر و غیر مهاجر حفظ کنید.😁

why

راستش من داداش ندارم که بخواد توی پلیس فتا باشه!
یا مادرم مسئول یکجاهایی بسیج باشه! یا جزو خانواده‌‌های شهدا باشم و یا موارد دیگر!
فلذا پشتم به جاهایی گرم نیست و نمی‌تونم مثل خانم دکتر کرانی راحت حرف‌هایم رو بیان کنم!
اما شما مطلب زیر رو بخوانید، شاید موفق بشید که منظور من رو متوجه بشوید

Slide5 Copy
سمیرا کرانی۲: همایش فریلند/جریان‌سازی حجاب/کافه دیسفان – فلاکت‌های استاد طوفان
ارزش در اصطلاح جامعه‌شناسی، عقایدی است که افراد یا گروه‌های انسانی دربارهٔ آنچه مطلوب، مناسب، خوب یا بد است، دارند. به طور کلی به عادت‌ها و کارهایی که برای
cropped ET3t9xXXYAA9QHT Copy 2toofan.soozanchi.ir
لینک کوتاه این صفحه: https://toofan.soozanchi.ir/zrk4